Note fondée sur 656 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 déc. 2022 sur Expedia
Très bien Près de tout les services et restauration
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2022 par Lori , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juin 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2021 par Lori, Gestion de l’hôtel
thanks for staying with us!
4 sur 5
par un voyageur de FAIRPORT

Publié le 29 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2024 par Marriott Rochester Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2024 par Marriott Rochester Team, Gestion de l’hôtel
Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2024 par Marriott Rochester Team, Gestion de l’hôtel
Thank you!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
The bartender was awesome. The front desk associate told us NOTHING about the hotel. We paid for an upgraded room but couldnt figure out the upgrades
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Marriott Rochester Team, Gestion de l’hôtel
We are so pleased you enjoyed the bartender's service so much and I look forward to letting them know! I also appreciate your feedback about the guest service associate and I am sorry that this occurred. We will use your feedback towards improvements.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
The stuff was not helpful at all didn't even try helping out
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Marriott Rochester Team, Gestion de l’hôtel
Please accept our apologies for receiving less than excellent service as that is not indicative of our premium standards. Your feedback is helpful as we strive towards improvement.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Very nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Marriott Rochester Team, Gestion de l’hôtel
Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Marriott Rochester Team, Gestion de l’hôtel
Thank you! We appreciate your review!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
Chose this place from the name Marriott Airport. Thought Marriott would be a more nicer, cleaner, upscale place. It was not. And it was not that close to the airport to have the airport in its name. Pool and hot tub were both green. Tons of kids in hot tub and very noisy. Check in lady not pleasant as well. Won’t be back
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Marriott Rochester Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience and I am very sorry that the service you received is not indicative of our premium standards. We will use your comments towards improvements.