Note fondée sur 858 évaluations de clients

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3,8 sur 5
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Hotel tres agreable

Publié le 31 oct. 2023 sur Hotels
Chambre spacieuse, confortable bien entretenue Petit dejeuner varié et servi dans un cadre fonctionnel et agreable Hotel tres bien situé, proche d'un walgreen et proche d'un hopital Lovelace.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2021 par front desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we are happy to know your stay was great.
3 sur 5
par un voyageur

Cheaper Doesn't Always Mean Better

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
-Asked for a non-smoking room, the room reeked of cigarette smoke upon entering. -Keycard Lock did not work consistently, had to get cards remagnetized after a 15 minute attempt at unlocking the door and still had issues getting door to open even then. -A domestic dispute erupted near my room. A woman was screaming "Help Me!" along with a landslide of swear words when no one came to her door for half an hour before anything was done about it at 3:30 AM. -Hotel smelt like weed smoke upon returning to my room on Sunday evening.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Front end personal needs lots of attention
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Good service
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Good to rent
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2024 par Bryttini Bitner, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Roswell. It is always a pleasure to receive positive feedback.I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Baymont Inn & Suites, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,Bryttini Bitnerbaymont.roswell@gakhalgroup.com
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia