Ratings based on 450 Guest Reviews

Hear it directly from our travellers
4.4 out of 5
84% of guests recommend
4.6 Room cleanliness
4.5 Service & staff
4.5 Room comfort
4.5 Hotel condition
TRAVELOCITY GUEST REVIEWS
Hear it directly from our travellers
5 out of 5
by A traveller

Posted Feb. 21, 2024 on Hotels
Comment from Hotel Management
Feb. 22, 2024 by Dominic, directeur hébergement, Hotel Management
Bonjour, merci d’avoir pris le temps de nous transmettre votre appréciation de votre séjour dans notre établissement. Si je peux faire quoi que ce soit pour rendre votre prochain séjour encore plus agréable, n’hésitez pas à communiquer avec moi.Au plaisir de vous accueillir de nouveau !
5 out of 5
by A traveller

Friendly and professional staff.

Posted Jan. 19, 2024 on Hotels
This is my second time staying here and service is excellent. Friendly staff, rooms large and clean.
Comment from Hotel Management
Jan. 19, 2024 by Dominic, Hotel Management
Dear customerThank you for taking a couple minutes to write a review about your recent stay at Le Noranda. Please feel free to contact me if we can do anything to make your next stay as great as possible.Dominic Brule, lodging manager
4 out of 5
by A traveller

Posted Nov. 24, 2023 on Expedia
Chambre correct 8/10 Propre
5 out of 5
by A traveller

This traveller left a rating score only Posted Nov. 19, 2023 on Hotels
5 out of 5
by A traveller

Posted Oct. 29, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Oct. 31, 2023 by Dominic Brûlé, directeur hébergement, Hotel Management
Bonjour Claudine, Merci d’avoir pris le temps de nous transmettre votre appréciation de votre séjour dans notre établissement. Si je peux faire quoi que ce soit pour rendre votre prochain séjour encore plus agréable, n’hésitez pas à communiquer avec moi.Au plaisir de vous accueillir de nouveau !
5 out of 5
by A traveller

Posted Oct. 12, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Oct. 13, 2023 by Dominic, directeur hébergement, Hotel Management
Bonjour, merci d’avoir pris le temps de nous transmettre votre appréciation de votre séjour dans notre établissement. Si je peux faire quoi que ce soit pour rendre votre prochain séjour encore plus agréable, n’hésitez pas à communiquer avec moi.Au plaisir de vous accueillir de nouveau !
5 out of 5
by A traveller

Posted Oct. 9, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Oct. 10, 2023 by Dominic Brûlé, directeur hébergement, Hotel Management
Bonjour Dominique, merci d’avoir pris le temps de nous transmettre votre appréciation de votre séjour dans notre établissement. Si je peux faire quoi que ce soit pour rendre votre prochain séjour encore plus agréable, n’hésitez pas à communiquer avec moi.Au plaisir de vous accueillir de nouveau !
5 out of 5
by A traveller

Posted Sep. 28, 2023 on Expedia
I like the vintage look and dining experience.
Comment from Hotel Management
Oct. 3, 2023 by Dominic, Hotel Management
Hello, thank you for your comments, greatly appreciated. that will motivate all our team to continue to excel for our valued customers. Have a great day and hope to welcome you again
5 out of 5
by A traveller

Posted Sep. 21, 2023 on Expedia
We loved this Hotel!!! The staffs were wonderful. The restaurant was terrific and we had a great meal there. The rooms are older but well maintained and charming. Our bed was comfortable. If we ever pass through Rouyn-Noranda, we will stay here.
Comment from Hotel Management
Sep. 21, 2023 by Dominic, Hotel Management
Dear guest,Thank you very much for your kind words. We're doing everything to give our guests the best experience possible and a comment like this one is the best reward. We hope to see you again soon!
4 out of 5
by A traveller

Posted Sep. 18, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Sep. 18, 2023 by Dominic, Hotel Management
Bonjour, merci d’avoir pris le temps de nous transmettre votre appréciation de votre séjour dans notre établissement. Si je peux faire quoi que ce soit pour rendre votre prochain séjour encore plus agréable, n’hésitez pas à communiquer avec moi.Au plaisir de vous accueillir de nouveau !