Ratings based on 66 Guest Reviews

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4.5 out of 5
4.6 Room cleanliness
4.5 Service & staff
4.1 Room comfort
4.4 Hotel condition
TRAVELOCITY GUEST REVIEWS
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5 out of 5
by A traveller

Posted Dec. 10, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Dec. 19, 2023 by Valeria, Hotel Management
Un immense merci pour votre note parfaite de 10/10 ! Nous sommes ravis que votre expérience à l'Auberge des 21 ait été à la hauteur de vos attentes.Au plaisir de vous recevoir à nouveau.
4 out of 5
by A traveller

Déception

Posted Oct. 13, 2023 on Hotels
Son prétentieux de charger 513:$ pour deux nuit surtout en octobre et quand jsi payer pour une chambre avec bain tourbillon et qu’il marchais pas et qu’en plus l’es rideau il en avait d’arracher et fallais se battre avec pour qu’il ferme même pas une distributrice pour avoir une bouteille d’eau hôtel qui a besoin beaucoup d’amour et je leur ai dit et on rien fait pour changer la situation il aurait pu me changer de chambre ou encore offrir un rabais rien en tout cas j’y retournerais jamais et je vais dire a tout le monde que sa vaut vraiment pas la peine d’aller coucher là
5 out of 5
by A traveller

Posted Oct. 2, 2023 on Expedia
The owners are taking care of each guest personally.... helped me going around the area .... superb ppace to be ... dinning options are good inhouse. A few dinning options on walkable distance.
Comment from Hotel Management
Oct. 8, 2023 by Valeria, Hotel Management
Thank you, Harbinder, for your kind words and positive feedback. We're delighted to hear that you felt well taken care of by our team and that they assisted you in exploring the area. It's great to know that you found our dining options excellent, both in-house and within walking distance.Your satisfaction is important to us, and we hope to have the pleasure of hosting you again in the future. If you have any further comments or suggestions, please don't hesitate to share. Thank you for choosing to stay with us!
5 out of 5
by A traveller

Good comfortable hotel

Posted Jul. 15, 2023 on Hotels
We were given an upgraded room overlooking the bay. It was a cozy and quiet room- no road noise, this is a very small town. Our reservation didn't include breakfast, there are few restaurants within walking distance. We arrived around 1pm although standard check in time is 4pm. We had to hang around for three hours as they didn't accommodate us earlier.
Comment from Hotel Management
Jul. 18, 2023 by Valeria , Hotel Management
Thank you for choosing to stay at our hotel and for taking the time to share your feedback with us. We're pleased to hear that you found our hotel to be comfortable and enjoyed the upgraded room with its beautiful view overlooking the bay. We take pride in providing a cozy and quiet environment for our guests to relax and unwind.We hope that you had an enjoyable time exploring our charming town and that we will have the pleasure of welcoming you back in the future.
5 out of 5
by A traveller

Posted Jul. 11, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Jul. 18, 2023 by Valeria, Hotel Management
Merci infiniment pour votre avis cinq étoiles ! Nous sommes ravis que vous ayez passé un excellent séjour parmi nous. Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt !
5 out of 5
by A traveller

Posted Jul. 6, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Jul. 6, 2023 by Valeria, Hotel Management
Un immense merci d'avoir laissé une note maximale sur votre séjour dans notre auberge. Votre satisfaction est notre plus grande récompense et nous sommes ravis d'avoir pu répondre à vos attentes. Nous vous remercions infiniment d'avoir choisi notre auberge et d'avoir pris le temps de partager votre expérience. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt pour un autre séjour exceptionnel parmi nous.
5 out of 5
by A traveller

Posted Jul. 4, 2023 on Expedia
Super bel emplacement. Excellent service. Grande chambre propre et silencieuse. Restaurant Le Doyen WOW!
Comment from Hotel Management
Jul. 6, 2023 by Valeria, Hotel Management
Nous sommes enchantés de savoir que vous avez été impressionné par notre excellent service. La satisfaction de nos clients est notre priorité absolue, et nous sommes ravis d'avoir pu répondre à vos attentes.Il est également gratifiant de savoir que vous avez trouvé votre chambre spacieuse, propre et silencieuse. Nous attachons une grande importance à offrir un environnement calme et confortable à nos clients pour qu'ils puissent se reposer et se détendre.En ce qui concerne notre restaurant Le Doyen, nous sommes ravis que vous ayez été époustouflé ! Nous nous efforçons de proposer une expérience culinaire exceptionnelle à nos clients, et il est gratifiant de savoir que nous avons réussi à vous impressionner.Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de partager votre expérience positive. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau dans notre auberge et de vous offrir une expérience encore plus merveilleuse.
1 out of 5
by A traveller

A nightmare

Posted Jun. 8, 2023 on Hotels
I got a room where the ventillation and AC system are making an insane noise. I heard My neibhour snooring like he was next to me. Old hotel. A very bad experience
Comment from Hotel Management
Jun. 16, 2023 by Valeria, Hotel Management
We sincerely apologize for the unfortunate disruption caused by the noise of your colleague's snoring during your stay at our Auberge. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we deeply regret any inconvenience this may have caused.We genuinely wish you had mentioned this issue when we spoke at the front desk, or when we inquired about the quality of your sleep. Our team is always eager to address any concerns promptly and ensure a pleasant experience for all our guests.Please understand that our intention was to accommodate your group by assigning rooms in the same area. We wanted to make your stay as convenient as possible by placing you next to your colleague. Regrettably, this arrangement unintentionally led to the disturbance you encountered.Once again, we apologize for any discomfort caused and appreciate your understanding. We value your feedback and will use it to improve our services further. If there is anything else we can do to enhance your future visits, please don't hesitate to let us know.
5 out of 5
by A traveller

Posted Feb. 27, 2023 on Expedia
Très bon service, literie excellente
Comment from Hotel Management
Mar. 1, 2023 by Valeria, Hotel Management
Merci beaucoup pour vos commentaires. Nous sommes heureux que vous soyez satisfait de votre séjour. Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir !
4 out of 5
by A traveller

Posted Feb. 15, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Mar. 1, 2023 by Valeria, Hotel Management
Merci pour la note! Cela nous fait plaisir de savoir que vous êtes satisfait de nos services.