Note fondée sur 13 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Qualité /prix à 100%

Publié le 6 sept. 2019 sur Hotels
Le campus est parfait. Il est situé à 40 min à pieds du centre ville et à 15min par bus (le prix de bus est très raisonnable aussi si vous compter prendre le bus 3fois+ pendant un jour vous pouvez prendre un ticket "Day rider" à 4£ et quelques donc vous pouvez prendre le bus aussi que vous voulez de fois pendant ce jour). Près du campus y a plusieurs place pour déjeuner et un shopping center. Le campus est très propre et plein d'activités aussi il ya un gym gratuit. Le personnel est très sérviable et aimable. Un autre plus c'est le prix qui est parfait pour un tel campus.
5 sur 5
par un voyageur

Wonderful fantastic stay.

Publié le 2 oct. 2019 sur Hotels
The whole stay at the guesthouse was fabulous and fantastic the best treatment and hospitality i have ever had in Jamaica..really wonderful Billy the owner was so so helpful with everything nothing was too much trouble..fantastic host...
4 sur 5
par un voyageur

Good location.

Publié le 5 sept. 2019 sur Hotels
It was good place and i was able to view what was around.Good location.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 août 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2019 sur Expedia
It was very good value for money. On the bus route to town.
4 sur 5
par un voyageur de Middlesbrough

Publié le 27 août 2019 sur Expedia
It was exactly what we needed for the weekend; a bed. Pillows weren’t very comfy and there was only 2 rolls of toilet roll for the whole flat. Staff were really friendly and helpful and the room was clean
2 sur 5
par un voyageur

Rekommenderas inte

Publié le 27 août 2019 sur Hotels
Bra personal, men man får vad man betalar för. Ingen städning under mina 3 dagar där. Ofräscha toaletter man fick dela med andra gäster. Väldigt lyhört, vaknade ett flertal gånger när andra gäster gick in och ut från rummen(Small väldigt högt i dörrarna när dom stängdes.) Ligger långt från allting men relativt billigt med Uber så var inget problem för mig.
3 sur 5
par un voyageur

It is cheap, but to be fair...

Publié le 19 août 2019 sur Hotels
I try to be fair to leave this comment as I know this is a student accommodation when I booked it and the price was quite cheap. My room was in the 14th floor and the lift can reach only the odd floors. So, if you are carrying heavy items with you, you may need to move up by yourself. To be honest I don't think the room is comfortable enough to have a good rest. There are three major problems. First, it is very dim. There's only one light installed near the desk making other parts of the room very dim. Second, it is located near an A road of the city and the traffic is quite heavy. In addition, the sound proof doesn't seem to insulate the room from the noise. During my stay, I sometimes woke up very early due to the gradual dense traffic. Third, there's no fan nor air-conditioning. It's quite intolerable on those hottest days. I tried to open the window to get some cooler air from outside. The result was I could not fall asleep as it's too noisy. In the first week of my stay, there was a bucket of dirty water (I thought it was the water after sweeping the floor) left in the toilet. It's finally cleaned up after a week. I am not sure if it's a usual practice of the accommodation. The degree of comfort of your stay will also depend on your neighbours. My neighbours did not close their doors softly making loud bangs quite a number of times in the night. You may be waken by that during the night. Lastly, only fast food restaurants are located within walkable distance.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2019 par Debora, Gestion de l’hôtel
Hi Man, thank you for your review. We're sorry that there was issues during your stay. Please be assured that your comments will be fed back to our team so that we can improve our service.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2019 par Debora, Gestion de l’hôtel
Hi Artis, thanks for staying with us in Salford and we hope to welcome you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2019 par Debora, Gestion de l’hôtel
Hi Su Hao, thank you for your feedback and we hope to see you again soon in Salford.