Note fondée sur 21 évaluations de clients

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3,1 sur 5
33 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
2,7 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 déc. 2023 sur Expedia
Waterfront view
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 déc. 2023 par Playa Apartments , Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 oct. 2023 sur Expedia
It was near restaurants and the beach.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2023 par Playa, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2023 par Playa, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2023 sur Expedia
The apartments do not have assigned parking. They don't have sinks for dirty dishes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2023 par Playa Apartments , Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. Sorry for the inconvenience.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2023 sur Expedia
Las camas estaban llenas de excremento de lagartijo y un animalito muerto sobre la cama, las sábanas estaban manchadas de amarillo como si fuera orin. La apariencia del apartamento era deprimente.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 avr. 2023 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Avoid at all cost!!! Horrible place.

Publié le 8 mars 2020 sur Hotels
Awful! First room had a water tank on it that made noise constantly. There were also exposed wires in the shower! They moved my colleague to a new room, but things got worse with my next room that I booked for someone else. The toilet didn’t work! The owner came by to fix it, but failed to do so and insisted things were fine. Once again, he moved my guest to a new room, but by then she had already booked a new room at a nearby hotel. So I was stuck with a room for two nights and the owner refused to refund. Absolute nightmare!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 oct. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2019 sur Expedia
El apartamento se encontraba limpio y organizado. Recomendado