Note fondée sur 282 évaluations de clients

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3,8 sur 5
82 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2023 sur Expedia
Très bien ,avec air conditionné serait mieux ,très bruyant avec fenêtres ouvertes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2023 par David, Gestion de l’hôtel
Thanks for your review and 5 out of 5 rating! Just for future reference, we do have rooms with Air Conditioning. Cheers!
3 sur 5
par un voyageur

Hôtel a l'abandon total.

Publié le 16 sept. 2022 sur Hotels
L'hôtel est vraiment mal entretenu. Les rideaux de la chambre sont déchirés. Les oreillers de décoration sales et tâchés. Les toilettes sont dans un piteux état. Abattant à WC cassé et lavabo cassé et dangereux. Un vrai manque d'entretien. Le prix est vraiment cher pour la qualité apportée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2022 par David, Gestion de l’hôtel
Alexis, I'm so sorry you feel this way. Did you inform a manager of these issues during your stay with us so that we would have the chance to fix them? Unfortunately, due to global supply chain shortages, it takes much longer for orders to arrive, so the pedestal for the sink just arrived and we have to wait for the building owner to schedule the maintenance on the sink. As for the rest of the bathrooms, they were all remodeled during the recent pandemic, so I think you might be exaggerating when you say all the toilets are in bad shape. If a toilet seat was loose, did you inform a manager? Next time you stay at a hostel, or hotel, if something is wrong, let a manager know. It takes less time than writing a negative review and management really appreciates the information since we cannot be in every inch of the hotel every minute of every day.
4 sur 5
par un voyageur

Bargain

Publié le 24 oct. 2019 sur Hotels
My attempt to check-in at 2:20 (instead of 3pm) in a room of 4 beds occupied by 2 people (aka 2 beds have to be available) scared me off a little considering how firm the No was and how little the person cared. But eventually, this place turned out to be great. Not too loud at night despire the bar downstairs (they provide earplugs in case you forgot yours). It's conveniently located, the kitchen is well equipped and the free breakfast was great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2019 par David, Gestion de l’hôtel
Hey Adrien, Thank you for the feedback and review! I'm glad to hear that your overall stay with us was great and you enjoyed our complimentary breakfast and great location. I apologize if our front desk staff was a bit abrupt with you regarding early check in. I will be sure to follow up with them to make sure they are being more inviting to arriving guests!!
4 sur 5
par un voyageur

convenient hostel

Publié le 15 oct. 2018 sur Hotels
hostel pratique un peu vetuste centrale pour san diego. le staff ne fait pas plus que le necessaire.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2018 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. Safe travels!
5 sur 5
par un voyageur de Quebec, Canada

Publié le 4 avr. 2018 sur Expedia
Second time at this hostel, great place, nice staff, in the downtown! Love it!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2018 par Peter, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for being a repeat guest and for the great review.
4 sur 5
par Carolyn

Publié le 16 sept. 2015 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2016 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Like it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2024 par David, Gestion de l’hôtel
Hey Sarika, thanks for the great score!! Cheers!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
The bed was good. The TV did not work to well and the loud garbage trucks at 6 in the morning was rough. Lots of restaurants and bars around the area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2024 par David, Gestion de l’hôtel
Hey Jeff,Thanks for taking the time to review us and tell us about your stay. I apologize that the TV wasn't working, we will have a look at it. As for the garbage truck, there is not much we can do about that. We offer free earplugs you can get at the front desk which will help a bit. Cheers!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par David, Gestion de l’hôtel
Hey Junior, Thanks for taking the time to leave us a great rating!! Come back and stay with us again!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Convenient location but WiFi terrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par David, Gestion de l’hôtel
Olasile, Thanks for taking the time to submit a review. I'm glad you found our location convenient for your stay. I am sorry you had a bad experience with our WiFi, we have Gigabit Internet from Cox and all of our APs have been operating without any issues.