Note fondée sur 926 évaluations de clients
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4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
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avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Très bien.
Publié le 17 août 2023 sur HotelsTrès bien pour un séjour en famille
Un peu bruyant mais cadre exceptionnel
par un voyageur
Publié le 23 mai 2018 sur Hotels
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de Prague
Si vous aimez le golf, la piscine
Publié le 10 juill. 2014 sur ExpediaVous serez servis. Tres bien, avec decor en bois, tres bonne litterie. Comptez 160-200 dollars la nuit. Je recommende le golf a 10min en Voiture (Golf Maderas) - fabuleux!
par un voyageur de Los Angeles
Publié le 30 avr. 2024
Registration staff warm, accommodating, and professional. Room was spacious but bathroom oddly small.
Dining at Veranda was lovely setting and cuisine. But wait staff a bit slow. Had to try and flag them twice during the meal.
par un voyageur
Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
We were celebrating our 50th wedding anniversary, and it was wonderful!
par un voyageur
Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
par un voyageur de Rancho Cucamonga
Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
We were greeted in a very rude and discriminatory manner by a valet staff when we were entering the property to check-in. My teenage son and I were stopped by the valet staff and asked several questions about what we’re doing on the property, lastly if we were there to check-in. We are a Latino family with reservations to this hotel. We did not need to be interrogated prior to our check-in. After we checked in to the hotel, and are way to our room, we again asked by the same staff to verify that we had indeed checked into the hotel. Our family has stayed at this hotel at least on two prior and never experienced this. I will say staff at the check-in desk was friendly.
par un voyageur
Publié le 6 mars 2024 sur Expedia