Note fondée sur 1 098 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
2,9 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mars 2024
I had to switch rooms. The tv never worked and toilet didn’t flush. The second room was worse…no heat just AC. To shut off the ac, I had to trip the breaker on the electrical cord powering the AC to stop.This is a hotel for the “Adam’s family!” Stay away….far away
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you, we appreciate your feedback.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
The room was dirty, no water pressure. And it was surrounded by homeless people and smells.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing this to our attention. We appreciate your review and feedback!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
poor
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing this to our attention. We appreciate your review and feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your review and feedback!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
The room did not have remote, no towels, toilet was clogged and crackheads stay at hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing this to our attention. We appreciate your review and feedback!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
Excelente servicio y atención lo recomiendo al cualquier viajero de negocio o vacaciones
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your review and feedback!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and bringing this to our attention. We appreciate your review and feedback!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2024 sur Expedia
The remote was broken and the TV channels did not change. The TV was stuck only on one channel and since the TV remote did not work I was forced to only watch that one channel and none others. I was able to turn the TV only but when I tried to flip the channels the remote would not work. Also the Jacuzzi would not heat up and when I tried to go in the jacuzzi the water was cold and the Jets would not heat up.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing us and sharing your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your review and feedback!