Note fondée sur 1 900 évaluations de clients

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3,8 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2023 sur Expedia
Une très belle vue de la ville de San Diego
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2023 par Sean Clancy, Gestion de l’hôtel
Hi Alain, thank you for taking the time to leave a review. We are pleased to hear that you enjoyed the property's stunning views of Downtown San Diego and greatly appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2023 sur Expedia
Rien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2023 par Sean Clancy, Gestion de l’hôtel
Hi Yves, thank you for taking the time to leave a review. We are delighted to hear that you had an excellent stay and greatly appreciate your feedback. It was a pleasure to host you and look forward to welcoming you back to San Diego soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2023 sur Expedia
Vraiment bel endroit, très propre et belle chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2023 par Sean Clancy, Gestion de l’hôtel
Hi Laurence, thank you for taking the time to leave a review. We are pleased to hear that you enjoyed the property and its newly renovated rooms. It was a pleasure to host you and we hope to welcome you back to San Diego soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2023 sur Expedia
Superbe installation,la localisation de l’aéroport est vraiment proche…donc demander vu sur la Marina
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2023 par Sean Clancy, Gestion de l’hôtel
Hi Marc, thank you for taking the time to leave a review. We are delighted to hear that you enjoyed the property's stunning views of the Marina and close proximity to the airport. It was a pleasure to host you and we look forward to your next stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2023 sur Expedia
Piscine face à la facade et bruyante car travaux et climatisations
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2023 par Sean Clancy, Gestion de l’hôtel
Hi Frederic, thank you for taking the time to leave a review, we are delighted to hear that you enjoyed your stay. We understand your frustration and will be taking this feedback into consideration to improve the guest experience. It was a pleasure to host you and we look forward to welcoming you back to San Diego soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2023 sur Expedia
Nice view
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2023 par Sheraton Team, Gestion de l’hôtel
Dear Eric, Thank you for choosing Sheraton San Diego Hotel & Marina! We are glad you had a pleasant stay and that you especially enjoyed our stunning views of the harbor and San Diego Bay. It was a pleasure hosting your visit, and we look forward to welcoming you back soon.Best Regards,Sheraton Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2023 sur Expedia
Oreillé beaucoup trop molle
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2023 par Sean Clancy, Gestion de l’hôtel
Hi Eric, thank you for leaving a review regarding your stay. We are thrilled to hear that you had a wonderful experience and look forward to taking your feedback into consideration. It was a pleasure to have you as a guest.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 avr. 2023 sur Expedia
Bien situé, accessible près de l’aéroport, facilité à se rendre au centre ville et port. Qualité prix chambre très ordinaire et sans wifi accessible sans frais supplémentaire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2023 par Sean Clancy, Gestion de l’hôtel
Hi Claudette, thank you for choosing to stay at the Sheraton San Diego, we are so happy to hear that you enjoyed the hotel's location and close proximity to the airport, as well as easy access to the city. It was a pleasure to have you as a guest and we look forward to your next stay with us!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Iris Chen, Gestion de l’hôtel
Dear Thomas,Thank you for sharing your feedback. We regret to hear that the stay was not up to your expectations. If there is anything we can do to improve, please do not hesitate to let us know. We hope to welcome you back for a better stay experience.
1 sur 5
par un voyageur de Redding

Publié le 28 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2024 par Iris Chen, Gestion de l’hôtel
Dear Andrew,We're deeply sorry to hear about your disappointing experience. Please reach out to our customer support team so we can address your concerns and work towards making things right. Your satisfaction is our top priority.