Note fondée sur 919 évaluations de clients

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4,2 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2023 par Jeff, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2023 sur Expedia
Vraiment bien Belmont CA et pas trop loin de San Francisco Beau séjour pour notre 30e anniversaire de mariage Daniele et Luc
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2023 par Jeff, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

A recommander...

Publié le 28 nov. 2020 sur Hotels
Excellent séjour. Appartement très confortable et calme. Bien insonorisé. Nous avons été surclassé à notre arrivée ! Excellente adresse à recommander, la chambre est très propre, le personnel adorable, et le petit déjeuner est inclus et assuré malgré la période covid. A 30 min de San Francisco. Très facile d'accès...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2020 par Hyatt House Belmont, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are glad to hear you enjoyed your stay. Hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 oct. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de Nouméa

Hôtel avec de beaux appartements spacieux.

Publié le 9 sept. 2018 sur Expedia
Pour : L'appartement spacieux et propre,confortable.
Contre : Il n'y a pas de jacuzzi, les prix sont un peu élevés.
Appartement spacieux, confortable, très propre. Personnel très professionnel et sympathique. Loin de l'agitation de San Francisco, dommage il n'y a pas de jacuzzi. Les prix des nuitées sont un peu chères. On y a passé un très bon séjour, le petit déjeuner est bon, mais les plats proposés sont bourratifs. Je recommande cet hôtel pour les personnes visitant San Francisco.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2018 par Rob Goerss FDS, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. Please know that your feedback is extremely valuable to us and we will utilize your response to make every guest experience the best it can be. I greatly appreciate your kind words and they will be celebrated with the entire team. If I can be of any assistance to you, please contact me directly. We look forward to being of service to you in the near future. Best regards, Robert Goerss Your recent stay at HYATT house Belmont/Redwood Shores Front Desk Supervisor
5 sur 5
par un voyageur

bon hôtel pas loin de San Francisco au calme

Publié le 14 août 2018 sur Hotels
hôtel dans un quartier tranquille. La chambre est grande et confortable. Bon petit déjeuner
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
No elevators in the hotel. It’s a hassle moving your luggage upstairs 2nd or 3rd floor without elevator. Carpet in the suite is dirty and full of stains.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
dear guest,Thank you for choosing us for your recent stay. We apologize for any inconvenience that you have experienced during your stay .Your feedback is highly appreciated as it helps us to improve our service and property. Please be assured that we will take prompt action to address the issues and comments you have brought to our attention. If you need anything else or have other concerns, please feel free to call the hotel and speak with one of our management teams.We are very sorry again for the inconvenience and would like to have the opportunity to welcome you back soon and provide you with a better experience.Best regards,Hyatt House Belmont/Redwood ShoresFront Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We would like to express our gratitude for choosing Hyatt House Belmont as your recent accommodation choice. We truly appreciate the feedback and review you have provided us with. We are looking forward to welcoming you back to our hotel soon. Please do not hesitate to contact us if there is anything we can do to make your next stay even more enjoyable. Thank you again for choosing Hyatt House Belmont and have a great day!Best regards,Stephanie MonizFront Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

I would definitely return

Publié le 11 févr. 2024 sur Hotels
Very pleasant nice rooms enjoyed my stay Gemma in the morning when I get my coffee very pleasant friendly nice to talk to good way to start your day always has fresh coffee for me in the morning breakfast tomorrow they're free breakfast not bad waffles potatoes fruits orange juice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for choosing to stay with us. We appreciate the review and feedback you provided about your experience at our hotel. We look forward to having the pleasure of welcoming you back soon.Best regards,Stephanie MonizFront Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Nice place to stay

Publié le 8 févr. 2024 sur Hotels
We were not expecting the suite to be as spacious as it was. Only thing was the people before us must have hung out there a long time because it was a bit stuffy. Otherwise, a good deal and a nice place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your previous business with us. We sincerely appreciate your valuable feedback. We hope to have the pleasure of serving you again soon. Have a great day. Best regards,Stephanie MonizFront Office Manager