Note fondée sur 1 840 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Pas assez d’espace un commentaire complet

Publié le 21 janv. 2024 sur Hotels
840€ ( $ 915 ) pour séjourner deux nuits. Le complexe est très grand, très beau à l’extérieur et les piscines et parc aquatique très bien. La vue est exceptionnelle. Le reste est exécrable. Il faut compter 70$ à payer en plus par nuit pour des charges non annoncés de base. La personne qui nous a reçu, ne nous a pas donner le numéro de la chambre et nous a laisser sans information au milieu de ce gigantesque complexe. Une fois que nous avons demandé le numéro de chambre, personne ne nous a accompagné, guidé ou informé pour nous indiquer que la chambre 3232 se situe au deuxième étage ( impossible de le comprendre seul ) et que pour y accéder, il fallait compter 10min de marche dans un interminable labyrinthe avant d’accéder aux ascenseurs. Nous avons réclamés un lit pour bébé que nous avons eu en fin de séjour en insistant. Et n’avons eu nos bagages qu’à 11:00 PM ( nous sommes arrivés a 3:00 PM ). Le petit déjeuner n’est pas compris, il est à la carte. Il y a peu de choix et il est extrêmement cher. Il est cependant de bonne qualité. Certaines clients s’amusent à consommer en donnant le numéro de chambre d’autres clients ( le mien en l’occurrence ). On m’a donc inscrit sur mes consommations des choses que je n’ai pas consommé, le tout sans contrôle de l’hôtel. En ayant pris un seul petit-déjeuner, deux dejeuner et un dîner, avec une glace pour les enfants le soir, nous avons eu à ajouter 500$ supplémentaire. La chose la pire de ce séjour : les chambres sont communicantes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par Viviany , Gestion de l’hôtel
Greetings Mohamed. Our sincerest apologies for not exceeding expectations. We will make sure to share this review with the team so we may learn and take action. We take your feedback as your gift to us so we can improve.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 déc. 2022 sur Hotels
Le Resort est très beau, les piscines sont très belles, et tout est très bien entretenu. Par contre la nourriture est très mauvaise, impossible pour les européens de rester plus de 2 jours , trop gras, pas de variété. Nous n avons pas aimé qu il u ait de la musique à la piscine, c est très pénible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2022 par Viviany, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. We take your feedback as your gift to us so we can improve. We'll make sure to continue improving for your next visit!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 avr. 2024
This place is absolutely beautiful and extremely clean. I have stayed at numerous places and this is by far the best.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par Viviany, Gestion de l’hôtel
Greetings Heidi. We're glad you enjoyed your stay. We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 avr. 2024
Great resort, beautiful!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2024 par Viviany, Gestion de l’hôtel
Greetings Rebeca. We're glad you enjoyed our beautiful resort. We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 avr. 2024
Beautiful resort!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2024 par Viviany, Gestion de l’hôtel
Greetings Rebeca. We're glad you enjoyed our beautiful resort. We hope to see you again soon!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 avr. 2024
This resort is beautiful, as long as you don’t look too closely. THE PRIVATE ISLAND IS A SCAM THEY DO NOT HAVE A BOAT TO TAKE YOU TO THE ISLAND, THEY ARE GROSSLY UNDERSTAFFED. The staff are all so very nice, it is clear this stems from ownership as there is only so much management can do when the owners continue to falsely advertise they have their own private beach. We checked in on a Monday, we waited an hour to check in and no one said a word about the wait. We arrived just after 3 in the afternoon, there was one family ahead of us in the cue, by the time we got up to the front desk there was no longer room in the line for new guests to stand. The manager told us they only had three people working the front desk at check in time. We inquired about making boat reservations - the first available reservation was for 2pm on Friday - this was Monday at 3pm, and there is no other beach within walking distance and no private boat or taxi to take you to their “private beach”. Numerous guests discussed the situation and many of us gathered enough intel from the locals to confirm that this hotel and their private beach are a scam. We had to hustle and book excursions we had not planned for just so we had something to do. And the water park is NOT a real water park. It’s cute. But do not think your older kids will be happy to ride on the few tame slides all day. The restaurants had 2 waiters on the floor at 6:30pm and the waiters were doubling as bartenders.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par Viviany, Gestion de l’hôtel
Greetings Anthony. Our sincerest apologies for not exceeding expectations. Your feedback is invaluable as we strive to continually enhance our guest experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
The property was gorgeous and the staff was great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Viviany, Gestion de l’hôtel
Greetings Christopher Peter. We're glad you enjoyed your stay. We hope to see you again soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Viviany, Gestion de l’hôtel
Our sincere apologies for not exceeding expectations. We'd like to know more details about your stay so we may continue to improve our services and facilities. \ Nuestras más sinceras disculpas si no superamos sus expectativas. Nos gustaría saber más detalles sobre su estadía para poder mejorar nuestros servicios y facilidades.
3 sur 5
par un voyageur

Horrible Service all around .

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
The staff are not that friendly at all from the valet who was ordering us to immediately remove our car before we even drop our lugged to the hotel front desk staff that had us wait until 7 PM to check in. Who pays for a hotel to be allows to check in at 7 pm and miss a whole day of their vacation ? Add to that the hotel did not apologize for checking is very late and making us wait and the hotel was not that busy. There might have been about a 100 gusts out of the 700 rooms they have. Why not checks us in at a readable time . Their official check in time is 4 PM. That is crazy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Viviany, Gestion de l’hôtel
Greetings Luka. Thank you for staying with us and for sharing your experience. Please know we will be sharing your feedback with our team so we may improve our services.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Viviany, Gestion de l’hôtel
Hola Yujie. Agradecemos su calificación positiva. ¡Esperamos volverle a ver pronto! / Hola Yujie. We appreciate the positive review. We hope to see you again soon!