Note fondée sur 885 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2023 par Yolanda Gámiz Gerente de Servicio al Huésped, Gestion de l’hôtel
Buenas tardes Sr. Alejandro y Srta. Carolina.Gracias por su calificación en nuestro portal.Esperamos verle pronto en su próxima visita en San Miguel de Allende.Los esperamos en su próxima visita en San Miguel de Allende.
2 sur 5
par un voyageur de Leesburg

Publié le 30 mars 2024
The hotel is not in a great condition. The bathroom shower head was broken and the floor was moldy. The check in charged me almost $100 more than it was supposed to be. It is really not worth the money.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Yolanda Gámiz Customer Care Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Daniel. I want to sincerely thank you for bringing this issue to our attention. We are always looking to improve our customer service, and your feedback is essential to that process. Kind regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Silencioso
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Yolanda Gámiz Gerente de Servicio a Huésped , Gestion de l’hôtel
Buenas tardes Sr. Carlos.Gracias por su comentario en nuestro portal. Lo esperamos pronto en su próxima visita en San Miguel de Allende.
5 sur 5
par un voyageur

Great stay

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
Everything was very nice unfortunately the only thing that I wasn’t happy with was at the first gift shop they have by entrance , the lady charged us in dollars for our purchases instead of charging us in pesos , this ended up as a huge over charge for us . But regardless if this , we enjoyed their breakfast buffet and there rooms . Staff in kitchen were excellent and so helpful and nice , staff in reception area were so sweet and welcoming .Valet parking was great as well so helpful and friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Yolanda Gámiz Customer Care Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Rebecca.Thank you for your amazing review, we are proud to have you here in Real de Minas San Miguel de Allende, we are happy to know that you enjoy your experience here with us. We are going to review the payment method you used to reinforce our service.We really hope to see you soon again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Yolanda Gámiz Gerente Servicio al cliente. , Gestion de l’hôtel
Buenas tardes Sr. Luis. Gracias por su calificación en nuestro portalEstamos contentos que su estancia haya sido placentera. Lo esperamos pronto en su próxima visita en San Miguel de Allende.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Bonita ciudad
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Yolanda Gámiz Gerente de Servicio a Huésped , Gestion de l’hôtel
Buenas tardes Sr. Carlos.Gracias por su comentario en nuestro portal. Lo esperamos pronto en su próxima visita en San Miguel de Allende.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Yolanda Gámiz Gerente Servicio al cliente. , Gestion de l’hôtel
Buenas tardes Sr. Hector.Gracias por su calificación en nuestro portal. Esperamos nos brinde una segunda oportunidad en su próxima visita en San Miguel de Allende.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
An excellent stay. Good location. Spacious room. Pleasant staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Yolanda Gámiz Customer Care Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Qaiser.Thank you for your amazing review, we are proud to have you here in Real de Minas San Miguel de Allende, we are happy to know that you enjoy your experience here with us. We really hope to see you soon again.
3 sur 5
par un voyageur

San Miguel

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Yolanda Gámiz Gerente Servicio al cliente. , Gestion de l’hôtel
Buenas tardes Sr. Federico. Gracias por su calificación en nuestro portal. Esperamos verle pronto en su próxima visita en San Miguel de Allende.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
We spent 2 days of tranquility in Real de Minas , it was calm , comfortable, their open buffet in the morning was delectable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Yolanda Gámiz Customer Care Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Ramiz. Thank you for your amazing review, we are proud to have you here in Real de Minas San Miguel de Allende, we are happy to know that you enjoy your experience here with us. We really hope to see you soon again.