Note fondée sur 724 évaluations de clients

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3,7 sur 5
73 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2022 sur Hotels
3 sur 5
par Isabelle de Montréal

Bof....

Publié le 3 août 2016 sur Hotels
Accueil très ordinaire. Pas de bonjour, bienvenue - juste un "I need to see some ID". Puis rien. Chambre ordinaire, état général de l'hôtel aussi (fenêtres avec coulisses dedans, tapis usé et sale dans l'ascenseur, tuilles branlantes dans la salle de bain..) Déjeuner ok mais à l'étroit et peu efficace pour se servir. Quartier déprimant (autoroute, station service, fast food..) J'arrêterai ailleurs sur le chemin de retour, disons..
3 sur 5
par Nathalie

Au nord du Harbor Country

Publié le 28 août 2015 sur Hotels
Odeur de tabac dans la chambre. Mériterait un petit rafraîchissement. Ca passe pour une étape d'une nuit.
2 sur 5
par un voyageur

Je n'y retournerai pas!

Publié le 17 juill. 2012 sur Expedia
Murs épais comme du carton...On entend tout ce qui peut se passer sur l'étage. La salle (si on peut l'appeler cela) pour déjeuner contient 12chaises, il n'y a pas de place pour personne! Très décevant, je n'y retournerais pas! Plutôt malpropre...
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Coralee,We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay with us! If you have any further feedback to share, please don't hesitate to reach out to us. We look forward to welcoming you back in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Rana,We are delighted to hear that you had a wonderful stay with us! We look forward to welcoming you back soon for another fantastic experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
I felt safe and slept in a clean, comfortable bed. The room's cleanliness was mostly appropriate. The fan wouldn't turn off by use of the thermostat controls. The bathroom floor was sticky. I felt the owners weren't too connected to the state of upkeep, and am not likely to stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jim,We appreciate your feedback and are glad to hear you found our hotel safe and the bed comfortable. We apologize for any inconvenience caused by the fan and cleanliness of the bathroom floor. Your comments will be shared with the team for improvement. Your insights are valuable, and we hope you'll consider giving us another chance in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
The workers were very polite and willing to help you in every way.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Curtis,We're glad to hear our dedicated team members made your stay enjoyable. It's our priority to provide excellent service to all our guests. Your kind words will be passed along to our staff for their hard work and commitment to guest satisfaction.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
There was a cockroach in our room. I think that says it all.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Yonni,Thank you for sharing your feedback with us. We're sorry to hear about your disappointing experience. We value cleanliness in our hotel and take immediate action upon receiving such reports. We encourage our guests to inform us about any concerns during their stay so that we can address them promptly. We apologize for any inconvenience caused and hope you will give us another chance to provide you with a better experience in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
My smoke-free room smelled smoky. The hotel also did not accept AAA or AARP discounts.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Cheng,Thank you for sharing your experience with us. We apologize for any inconvenience caused regarding the smoke smell in your room. Our hotel has strict policies in place to maintain smoke-free rooms, and we will investigate this matter further. Regarding the AAA and AARP discounts, please note that our hotel's discount policies may vary. We recommend reaching out to our management for further assistance and clarification.