Note fondée sur 873 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
86 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2023 sur Hotels
Très propre, assez calme dans l'ensemble (certains clients bruyants en chambre et dans le parking), chambre propre, climatisée, mobilier correct. Location trop isolée des centres d'intérêts touristiques et commerciaux Moyen de déplacement collectif (Bus) trop éloigné Obligation d'utiliser des taxis tel yellow cab , si pas de location de voiture Nécessité d'avoir un accès internet pour les réservations
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2023 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Henri, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Kaur J.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Simple et propre

Publié le 4 sept. 2023 sur Hotels
Hôtel simple mais propre et bon accueil
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2023 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Jean-Francois, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Kaur J. #team6
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 août 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience at Motel 6 Seattle South. We are so pleased to hear you found our location to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 avr. 2024
The staff is always amazing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience at Motel 6 Seattle South. We are so pleased to hear you found our location to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
They REQUIRED I not only show them my ID, but demanded to scan it showing g and KEEPING all the information on my ID. This is far beyond the requirements shown on the corporate website. Why do you need to know my donor status or that I need glasses to drive?Given that even Stanford was recently hacked, I do not trust them to keep this information safe.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Keith,We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
Average, at best, but did the trick
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we strive to give our guests the best experience possible. Hope you choose to stay with us again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
Always enjoy my stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Diane,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
Always pleased
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Diane,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
Always pleased to stay here
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Diane,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6