Note fondée sur 934 évaluations de clients

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2,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
2,4 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juin 2024
The property was really bad. Dirty and lots of people loitering in the parking lot. The room was pretty gross, it smelled awful, half the lights didn’t work, the bed was broken on one side and sloped down. If I wasn’t desperate for a place to sleep on my late arrival I would have went somewhere else. When I checked in they couldn’t process my virtual card whatever that means and had to pay again for the room. Wow what an experience I never want to have again.
2 sur 5
par un voyageur de Soap Lake

Publié le 18 mars 2024
Dirty, noise homeless people junk cars in parking lot. No cups, shower sprayed water on ceilings
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Mal servicio
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Great property and staff
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Owners are super friendly and nice. Unfortunately the rooms are a bit dirty and smelled kind of funny its like someone vomitted in one of the rooms we got. Tried to change the room but theysaid they were fully booked. Maybe if they change the rugs and update the rooms i think they’ll be greats. Customer service is hands down one of the greatest :)
2 sur 5
par un voyageur

Eh

Publié le 23 févr. 2024 sur Hotels
Alot of activity and not the cleanest but not the worst I've been too. Would rate better if it were a little cleaner and they actually had the breakfast that is advertised or any breakfast for that matter.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024
The front desk person was unfriendly, there wasn’t enough towels for the family,it had no tissues in the bathroom and the tv remote was broken.