Note fondée sur 932 évaluations de clients

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4,7 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2023 sur Hotels
hôtel proche des transports. Belle vue sur Seoul. Très grand hôtel...bc de monde Personnel professionnel et très serviable
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2024 sur Expedia
The staffs are amazing! Definitely recommend!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Wotif
Beautiful experience, 5 star and at the sametime friendly, kind and helpful staff. classic interior, classic hotel experience in all ways.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
ホテルスタッフの気遣いがよかった。また、利用したい。
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 mars 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

**"Overpriced Disappointment: Claustrophobic Rooms

Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
**"Overpriced Disappointment: Claustrophobic Rooms and Poor Service at Shilla Seoul"** My recent stay at Shilla Seoul left much to be desired. Despite paying a hefty 30 percent extra for an early check-in at noon, I was greeted with disappointment. The room was claustrophobic, and to add insult to injury, the heating/air conditioning didn't work properly, leaving me out of breath and unable to sleep properly. To make matters worse, when I ordered dinner, it arrived a staggering two hours later, highlighting the hotel's sluggish room service. The hotel's incompetence was further highlighted when I attempted to navigate the streets using Google Maps, only to discover it didn't function properly in South Korea. The hotel staff's lack of knowledge left me lost and frustrated. Overall, my experience at Shilla Seoul was an overpriced ordeal, marked by cramped accommodations, sluggish service, and inadequate amenities. I would caution anyone considering this hotel to think twice before booking.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 mars 2024 sur Expedia