Note fondée sur 971 évaluations de clients

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4,1 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Bon niveau de service

Publié le 18 déc. 2022 sur Hotels
Parking cher. Petit déjeuner TB. Restaurant tardive (21h30) TB également Comme toujours en angleterre, la robinetterie est peu convaincante
5 sur 5
par un voyageur

Very convenient

Publié le 11 mai 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2017 sur Hotels
ras
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
Hotel is a bit scruffy and in need of refurbishment.
1 sur 5
par un voyageur

Traffic

Publié le 7 mars 2024 sur Hotels
I had received traffic offence penalty for entering bus lane outside your hotel, on exiting your hotel car park: You should setup a big readable warning notice to traveller/customers of your carpark (at the gate exit) to warn traveller/customers not to do a left turn (a turn of no return but to enter bus lane- no choic at that point- hence caught on camera by traffic monitor system of Sheffield City council). Only a right turn should be done. This peculiar road is just outside your hotel but you take no precaution to warn traveler from overseas or unfamiliar and new to this area of Sheffield. Honestly ou should pay for my 2 traffic penalty fines for being negligence.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

No more Novatels for us.

Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
Room was old, carpet was filthy, skink tap not fixed into the wall, buttons on shower mixer missing, fold out bed extremely uncomfortable. The coffee machine was grubby, looked like it had never been cleaned. The swimming pool area needed updating, the changing rooms filthy and old with some lockers missing lock. The kids play area next to the bar was locked. Some of the staff very kind and cheerful made us feel extremely welcome. But ultimately we won’t be staying here again, and to me honest we stayed in a Novatel in Leeds and that was very dated too, it has joined the no go list along with Premier Inn and Travelodge.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia