Note fondée sur 948 évaluations de clients

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3,5 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2023 sur Expedia
Good
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 oct. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Hotel propre personnel peu acceuillant

Publié le 29 nov. 2016 sur Hotels
Nous avons réservé cet hotel dans le but de faire une escale entre Niagara falls, ON et Urbana-Champaign IL. Bien que nous avion reserve une chambre pour 5, il n'était pas précisé que nous devions payer $15 pour un 5 lit (d'apoint). Nous n'avions que 2 lits doubles. Tres mauvais acceuil a l'hotel. Cependant, hotel propre et tres abordable.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
This place is horrible! The hot tub don’t work the pool is dirty
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
this is not our first time staying at the baymont, but i believe it may be our last. the beds are significantly less comfortable than we remember from our prior stays, so my husband and i could not sleep at all during our trip. the appliances have also not been updated, so the microwave burnt our popcorn without even popping it. we requested a linen change, and was told they do their cleaning around 9am, so we made sure we were gone a majority of the day, come back to find nothing was done. they did not get to our room until 5pm, to which we needed to decline as we were getting ready to leave the next day
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
We have stayed here in awhile since COVID and price increases to the rooms but prices seem to have come down to where they use to be and we thought we'd give it a try since we use to stay here a few times a year before COVID as it's close to home for U.S visit. It's had updates to the rooms and options added to the breakfast. Only issue with breakfast was the there was no juice so it was coffee or water but not a big deal.