Note fondée sur 926 évaluations de clients

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4,3 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 déc. 2019 sur Hotels
Bel hôtel construit en 1927. Il faut faire attention au type de chambre et au super rabais offert. Des chambres au r-d-v du bâtiment principal donne la vue sur le parking et conteneurs à déchets. C’est pourquoi les vitres des fenêtres sont givrées jusqu’à mi-hauteur. On a accepté de nous changer de chambre pour une à l’étage, c’était mieux. Salle de bain très standard qui aurait besoin de rénovation. Frais de resort de 39$ US /nuit en plus du prix payé sur Hôtels.com Très bon service des employés, mais de notre côté, nous avons trouvé le prix trop élevé pour la qualité des chambres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 déc. 2019 par Brad C, Gestion de l’hôtel
Dear Sonia, Thank you very much for taking the time to provide us with your feedback regarding your recent stay with us. We are glad to see that we were able to best accommodate your stay with a more desirable room. We are delighted to see that our team provided great service to you as well! Thank you again for staying with us. Sincerely, Brad Campbell Guest Services Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2019 par William Ellis, Gestion de l’hôtel
Thank you kindly for your 5/5 rating and we are so happy to hear that your experience was a positive one. We hope to be welcoming you back once again in the near future then! Wishing you all the very best and many thanks once again. Kind regards, William Ellis Front Desk Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2019 sur Expedia
The site was very nice and clean although situated in a not so nice area not a lot to do around
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2019 par Mary Stewart , Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the Fairmont Sonoma Mission Inn & Spa as your recent wine country destination. We appreciate you sharing your positive experience regarding the cleanliness and nice feel of our property. We do have much to offer on site including our beautiful spa and multiple food and beverage outlets. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Patricia Acosta, Gestion de l’hôtel
Good day Kim,Thank you for your recent stay at the Fairmont Sonoma Mission Inn & Spa. We're glad to hear you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon. Thank you once again for your review score of 8 out of 10. Thank you,Patricia AcostaResort Reservations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
The spa experience and staff were amazing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Patricia Acosta, Gestion de l’hôtel
Good day Jennifer,Thank you for your recent stay at the Fairmont Sonoma Mission Inn & Spa. We're glad to hear you enjoyed your stay with us and was able to visit our spa. Thank you for your kind words and amazing review score of 5 of out 5. We hope to see you again soon !Thank you,Patricia AcostaResort Reservations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Patricia Acosta, Gestion de l’hôtel
Good day, Thank you for your recent stay at the Fairmont Sonoma Mission Inn & Spa. We are so glad to hear you enjoyed your stay with us. Thank you once again for the amazing review score of 10 out of 10. We hope to see you again soon ! Thank you,Patricia AcostaResort Reservations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par K.Mader - Director of Rooms, Gestion de l’hôtel
Dear Kathleen, Thank you for staying with us at Fairmont Sonoma Mission Inn and Spa.We are delighted you enjoyed your stay with us and very much look forward to warmly welcoming you back in the near future.Sincerely, K.MaderDirector of Rooms
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Patricia Acosta, Gestion de l’hôtel
Good day Melissa,Thank you for your recent stay at the Fairmont Sonoma Mission Inn & Spa. We're glad to hear you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon. Thank you once again for your amazing review score of 4 out of 5. Thank you,Patricia AcostaResort Reservations Manager
5 sur 5
par un voyageur de los angeles

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Patricia Acosta, Gestion de l’hôtel
Good day Allison, Thank you for your recent stay at the Fairmont Sonoma Mission Inn & Spa. We're glad to hear you enjoyed your stay with us. Please let us know when you are ready to visit us once again. Thank you once again for your amazing review score of 5 out of 5. Thank you,Patricia AcostaResort Reservations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
The spa was full so we were unable to go. After 3 pm we did finally get in. There was hardly anyone there!! I had left my phone number so they could call me but they never called.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Patricia Acosta, Gestion de l’hôtel
Good day Theresa, Thank you for your recent stay at the Fairmont Sonoma Mission Inn & Spa. We apologize the inconvenience you encountered with spa day access. The spa was fully committed with treatments due to the 3 day weekend. Please let us know when you are ready to visit us once again, we will make sure you are able to book spa day passes. Thank you once again for your feedback and review score of 4 out of 5. Thank you,Patricia AcostaResort Reservations Manager