Note fondée sur 895 évaluations de clients

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4,4 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 juin 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de Paris

Confortable

Publié le 7 août 2018 sur Hotels
Hôtel confortable. Cependant, la piscine n’est pas très propre (sable et cheveux) et il n’y a pas de parasols, pourtant, le soleil tape fort. Petit Déjeuner servi jusqu’à 10h parfait.
4 sur 5
par un voyageur de Quebec

Pour une nuit avant de prendre l’avion

Publié le 15 juill. 2018 sur Expedia
Bel Hôtel près de l’aeropo Et offrant un service pour se rendre tôt le matin à très faible coût $$.
5 sur 5
par herve

Très bonne surprise!

Publié le 23 août 2017 sur Hotels
chambre très propre, et suffisant pour 2 adultes et 3 enfants. Nous avons beaucoup apprécié les boissons chaudes à disposition à l'accueil, le petit déjeuner, et les serviettes à disposition pour la piscine et la salle de sport. Les chambres sont bien insonorisées. Machine à laver disponible au 3e étage pour 1 USD seulement, ainsi qu'un sèche linge au même prix. S'il fallait mettre un point négatif : la piscine extérieure donne sur le parking et la route, un brise vu aurait été le bienvenu.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Hi Sharon, Thank you for your 4-star Travelocity review. Please come back and visit with us again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Really appreciated the quality of service. The bfast was on time and good. The rooms were claned and the front desk was very attentive. It was in an business park and right on the flight line, but flights ended and started at a decent time, I thought.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience about your recent stay at our hotel. We are so delighted to read that you had a pleasant stay. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. At the Hampton Inn & Suites by Hilton, we promise to do whatever it takes to ensure you are satisfied. You Can Count On Us. Guaranteed.
5 sur 5
par un voyageur

Peter M.

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
When my wife and I travel we always search out a Hampton Inn as first priority booking. Anyway, we had checked in and received a handicap room which was ok because that may have been my fault at booking. When I entered the room (212) I couldn’t believe how “dated” it looked and very unusual for a Hampton Inn, wallpaper coming apart and the heater was controlled by a remote. We had to leave to meet some family for dinner so I could not address the issue at the time. When we returned several hours later the issue remained with the heating unit and remote. I took it down to the front lobby desk and explained the situation to the girl attending and she forwarded to the night manager I assume. She immediately said that should not be happening and asked if she could go to the room to see if she could fix the problem. After a quick diagnosis she said, this is not right and offered another room which we accepted. The next room (215) definitely meet the standards of a Hampton Inn 😁. Another person certainly noteworthy (Stephanie) was kind, courteous, my wife says adorable, is an asset to any organization.👍👍👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience about your recent stay at our hotel. As a Hilton Honors Member, you are among our most valued guests. We are so delighted to read that you had a pleasant stay and had enjoyable interactions with our staff. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review the Hampton Inn and Suites Clearwater-Ulmerton Road. We appreciate your business and look forward to welcoming you back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2024 sur Expedia
It was close by to good restaurants and other activities
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you, Nikeel, for reviewing the Hampton Inn and Suites Clearwater-Ulmerton. We appreciate your business and look forward to welcoming you back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Taylor, Gestion de l’hôtel
Hello Bryan! Thank you for your 5-star review. We appreciate your business!!