Note fondée sur 897 évaluations de clients

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4,5 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2023 par Joshua Myers (Front Desk Supervisor) , Gestion de l’hôtel
Julien, Thank you for your kind review. Was there any part that was your favorite? Was there anything we could of done better to get the 10/10 from you?
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mars 2024
Great so far!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par Joshua Myers ( Front Desk Manager) , Gestion de l’hôtel
Amy, It might be great so far, but can it get any better?
4 sur 5
par un voyageur de NEW YORK

Publié le 2 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Joshua Myers ( Front Desk Manager) , Gestion de l’hôtel
Kati thank you for the 4/5. I wish we could of got the 5. What could we have done better for you?
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Great place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Joshua Myers ( Front Desk Manager) , Gestion de l’hôtel
Slava, Thank you for your score of 5/5. We are glad that you liked the place. We hope to see you again soon
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Joshua Myers (Front Desk Manager), Gestion de l’hôtel
Tammy, Thank you so much for the high score. What was your favorite part of your stay?
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Joshua Myers ( Front Desk Manager) , Gestion de l’hôtel
Jennifer, Thank you, we are happy to hear you enjoyed your stay!
5 sur 5
par un voyageur de Media

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Overall good stay. The hotel is nice, friendly staff, and great location. The three areas of opportunity they have are 1) given check in is on the 2nd floor, cars pile up in the narrow entry way; 2) the elevators are very slow, and to make it worse, if you take the stairs before 7:00am, the lobby door is locked, so you have to go outside, then bck up to the lobby: 3) the gym is small, and should be expanded.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Joshua Myers (Front Desk Manager), Gestion de l’hôtel
Paul, Thank you for the great feedback. Good News is we are getting new elevators this year, so hopefully that will help speed up the process. We are currently taking care of all necessities for the stay as far as new heating units and elevators before we can move onto other parts of the hotel for updating. Thank you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Great location at State College.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Joshua Myers (Front Desk Manager), Gestion de l’hôtel
Roger, Thank you for the feedback. We are happy to hear you love the location!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Joshua Myers ( Front Desk Manager) , Gestion de l’hôtel
Chetan, I am sorry to hear you didn't have a good stay, do you mind informing me what the issues were so I may address them?
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Joshua Myers (Front Desk Manager), Gestion de l’hôtel
Thank you for the 10/10. What was your favorite part?