Note fondée sur 1 336 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Clair Front desk, Gestion de l’hôtel
Good morning.Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Malik, Thank you for your kind review, we're so happy you have enjoyed your stay with us. We hope to see you next time you visit Stockholm. Best Regards, Melina Front Desk Radisson Blu Royal Viking Hotel
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel plutôt triste et fade personnel accueillant

Publié le 17 août 2023 sur Hotels
La chaîne Radisson me déçoit de plus en plus. Les photos sont toujours alléchantes mais une fois sur place beaucoup de déception face à des matériaux vieillissants. À Stockholm le personnel relève le niveau.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2023 par Ellinor - Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Yann,Thank you for taking your time to complete our satisfaction survey and the feedback. We apologize for not meeting your expectations and hope to welcome you back to our hotel soon again, to give you a stay memorable for the right reasons.Kind regards,Ellinor - Front DeskRadisson Blu Royal Viking Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2023 par Narin, Gestion de l’hôtel
Dear Parsons, thank you for taking the time to rate your experience with us. We are happy that everything have been excellent and we look forward to welcome you back soon. Kind regards, Narin - Front Desk
5 sur 5
par un voyageur

Excellents

Publié le 4 déc. 2022 sur Hotels
Nous avons passé 3 nuits dans cet Hotel ! C'était parfait. Bonne situation juste à côté de la gare , belle décoration à l'intérieur, chambre propre et literie confortable. Un petit déjeuné excellent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2022 par Sebastian, Gestion de l’hôtel
Dear MaelleThank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Waterfront Hotel, Stockholm. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,SebastianFront officeRadisson Blu Waterfront Hotel, Stockholm
3 sur 5
par un voyageur

Disappointing stay

Publié le 15 août 2022 sur Hotels
We stayed 3 nights in this hotel, it’s a nice location for visiting Stockholm but no valet services despite the indications, the service is below average, the swimming pool is more the size of a whirlpool. Disappointing…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2022 par Clair Front desk, Gestion de l’hôtel
Good evening. Thank you for taking the time to share your review. We are sorry to hear that you had less than an enjoyable experience at our hotel. Your feedback is important to us and especially your comments regarding the experience at the pool but also regarding the valet service. We will there for take this further and address it with the Management team to overview immediate improvements. Hopefully we will have the pleasure of welcome you once more to offer you the experience you were expecting. Kind regards Clair Front desk
4 sur 5
par un voyageur

Très bien dans l'ensemble, une grosse machine !

Publié le 30 mai 2022 sur Hotels
Très bon accueil et disponibilité. Petit déjeuner copieux et varié. Bon emplacement, sans plus Piscine vraiment petite et horaires réduits, le seul point noir !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2022 par Front desk, Gestion de l’hôtel
Dear Arnaud, Thank you for taking the time to rate our hotel. We take pride in our "Yes I Can!" culture and this kind of feedback gives us even more confident to "keep up the good work". Your positive feedback will be forwarded to the relevant department. A warm welcome back! Kind regards, Leen Front Desk Radisson Blu Royal Viking Hotel
4 sur 5
par un voyageur

Bel hôtel bien situé mais chambre famille petite

Publié le 3 mai 2022 sur Hotels
L'hôtel est très bien situé, proche de tous les monuments et de la gare centrale. Les enregistrements d'arrivée et de départ se font rapidement. le petit déjeuner est bien garni et suffisant avec un grand espace. La piscine est petite mais sympa, et le salle de sport est bien équipé et sympa. Les chambres familiales ne sont pas adapté pour 4 personnes, ou alors pour une famille avec de petits enfants Globalement l’hôtel est propre et le service est convenable pour un 4 étoiles.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2022 par Front desk, Gestion de l’hôtel
Dear Javier, Thank you for staying at the Radisson Blu Royal Viking Hotel in Stockholm and Thank you for taking the time to rate our hotel. We take pride in our "Yes I Can!" culture and this kind of feedback gives us even more confident to "keep up the good work". Your positive feedback will be forwarded to the relevant department. A warm welcome back! Kind regards, Leen Front Desk Radisson Blu Royal Viking
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 avr. 2022 par front desk, Gestion de l’hôtel
Hej Arnaud, Tack för att du tagit dig tid att betygsätta vårt hotell och ge oss återkoppling. Det glädjer oss mycket att du var nöjd med din vistelse. Vi ser fram emot att få välkomna dig som vår gäst igen! Med vänlig hälsning, Leen Front desk Radisson Blu Royal Viking
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2022 par Radisson Blu Royal Viking, Gestion de l’hôtel
Hej Estelle. Tack för ditt besök. Välkommen åter. Vänligen, Christían front desk