Note fondée sur 652 évaluations de clients
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4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Bon rapport qualité prix
Publié le 23 avr. 2023 sur HotelsHotel correct pour le prix. Mais confort limité.Accueil chaleureux et sympa. Problème de perte de temps à la reception pour des "détails" de paiement....
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2023 par Keira, Gestion de l’hôtel
Good morning, thank you for taking your time to leave a review, we hope to see you again in the future.Kind regardsKeiraReception
par un voyageur
Publié le 3 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2019 par Faye, Reception, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your stay with us, I am pleased you had a good time. I hope we can welcome you back again in the future.
par un voyageur
AlmaLodge Stockport
Publié le 18 févr. 2019 sur HotelsJ'ai l'habitude de séjourner dans cet Hôtel. Qualité / prix très raisonnable. Petit déjeuner de qualité.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2019 par Jilly, Gestion de l’hôtel
We really appreciate that you took the time to record your experience and are delighted to hear that we were able to fulfil your expectations regarding our price and breakfast. We look forward to welcoming you back in the future. Kind regards Jill Tavini
par bernard
Very correct
Publié le 23 mars 2016 sur HotelsWelcoming staff, room spacious, the hotel dates back but is still ok.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2016 par Jill, Gestion de l’hôtel
Dear Bernard thank you for taking the time to post a review we are glad you enjoyed your stay. We hope to see you again when you next visit stockport.
par un voyageur
Publié le 27 nov. 2015 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2016 par Jill, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 3 star rating
par Michaël
Publié le 12 oct. 2015 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2016 par Jill, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 3 star review, we hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 2 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Alma Lodge, Gestion de l’hôtel
Good evening, thank you for taking the time to leave us a review. We are thrilled you enjoyed your stay and had a positive experience! We look forward to welcoming you back again in the near future. Kind regards, Emma Reception.
par un voyageur
Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
A lot of coming & going late in corridors unfortunately noisey guests
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Elli, Gestion de l’hôtel
Good afternoon,We are sorry to hear you we disturbed by other noisy guests. Hopefully next time you return to stay with us this won't be the case! We will be sure to ask guests to be quiet out of respect to other guests like yourself. Please next time if there's any problems don't be afraid to let a member of our staff know. Other than the noise we hope everything else was up to your standards and over all enjoyed your stay. Kind Regards, Reception.
par un voyageur de Waterlooville
Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Elli, Gestion de l’hôtel
Good morning, thank you for taking the time to leave us a review. We are thrilled you enjoyed your stay and had a positive experience! We look forward to welcoming you back again in the near future. Kind regards, Elli Reception.
par un voyageur
Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Good size, clean rooms. Very helpful and welcoming staff. Good value for money
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Elli, Gestion de l’hôtel
Good afternoon Katherine, thank you for taking the time to leave us a review, we are thrilled you enjoyed your stay and had a positive experience! We look forward to welcoming you back again soon. Kind Regards, Reception.