Note fondée sur 311 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2022 par Chloe, Gestion de l’hôtel
Good Evening, Thank you for taking the time to leave a 10 star review! It'd be our pleasure to welcome you back again soon for another great stay. Kind Regards, Chloe - Reception Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2022 sur Expedia
L’hôtel est pratique. Il se trouve au centre-ville bien placé par rapport aux restaurants et pas loin de supermarché Tesco. Très propre et accueil professionnel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2022 par Katy - Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you for taking the time to leave a review and score of 5/5! I am thrilled to read you enjoyed our location and found all the staff professional too. We look forward to welcoming you again soon.Kind Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2021 par Sara - Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Fabrice, Thank you for leaving a review of your stay. See you in the hotel again soon! Kind Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2021 par SHealey, Gestion de l’hôtel
Good Evening Fabrice, I would like to take this time in thanking you for your recent 10 out of 10 review at the Hilton Garden Inn Stoke on Trent. No doubt we will continue to welcome you back time and time again offering the same 10/10 service that you expect. Thank you on behalf of the team, we hope to see you again soon. Kind Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2021 par Reception , Gestion de l’hôtel
Thankyou for your 10/10 review! We thank you for your continued loyalty and hope to welcome you back to the hotel soon! Kind Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 janv. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2021 par SH, Gestion de l’hôtel
Good Morning Fabrice, I would like to take this time on behalf of the Hilton Garden Inn Stoke on Trent in thanking you for your review. We always strive for excellent 10/10 service and as such your review mirrors exactly what we set out to achieve. If you are in the local area, once again in the coming future we would be more than welcome in having you back with us. Thank you for this excellent scoring. Kind Regards
2 sur 5
par un voyageur

Bureau/Chaise, quel dommage !

Publié le 14 nov. 2020 sur Hotels
Hotel parfait, propre, clair, silencieux avec une literie extraordinaire, sauf que . . . . . il n'y a ni chaise ni bureau dans la chambre ???? J'ai pour habitude de travailler dans ma chambre et de mettre a profit ce temps calme pour avancer dans mon travail avec mes deux ordinateurs. Ce fur pratiquement impossible ! Quel dommage et quelle curieuse idee . . . . . Je ne reviendrais plus, bien que par ailleurs l'hotel soit irreprochable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2021 par SH, Gestion de l’hôtel
Good Morning Fabrice, I would like to thank you for providing a review about your stay at the Hilton Garden Inn Stoke on Trent. It is great that you found our rooms to be clean, the lighting bright and the rooms perfectly silent for a long rest. It is unfortunate that you found the lack of desks or chairs in our rooms to be a true hinderance to your stay, thus stopping you from doing taking advantage of our quiet rooms. I would implore you to give us another chance if you are within Stoke on Trent and not let this affect any potential future stays. Kind Regards.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Jasper - Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Hi there,Thankyou so much for leaving us this review! I am pleased to see a score of 8/10 and I hope you enjoyed your time in Stoke! We would love to welcome you back to the hotel in the future for another great stay with us!Kind Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Clean and smells good!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Jasper - Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Hi Jeanette,Thankyou so much for leaving us this review! I am so pleased to see you found our hotel clean and liked the smell! Your kind feedback is most appreciated and we would love to welcome you back again in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par Jasper - Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Hi Allan,Thanks so much for leaving us this review! I'm so pleased to see you rated us a 10/10! We would love to welcome you back to the hotel again in the future for another great stay with us! Kind regards,