Note fondée sur 195 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2023 sur Hotels
Amazing stay, staff was very friendly and professional. Food was great, amenities as well. Only problem we had was that due to the presence of cats, there were fleas on the deck chairs and out door chairs. We were all severely bitten.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 oct. 2023 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Très déçus

Publié le 15 mai 2023 sur Hotels
Nous sommes très déçus. Nous étions déjà venus il y a 10 ans. Ce n'es plus du tout la même chose. C'est une véritable Usine. Nous ne sommes que des couleurs de bracelets. Ce n'est pas du tout un 4 étoiles... Nous ne reviendrons plus
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2023 par Jan Niejadlik, Gestion de l’hôtel
Dear Claude,We're sorry to hear about your disappointment with your recent visit. We understand that changes over the years can impact your perception of the place. The Waterman Svpetrvs Resort has evolved in different ways, but we always strive to maintain our high standards. We apologize if you felt like the experience was more impersonal or lacked the quality you expected. We appreciate your feedback and take it seriously. If there's anything specific you'd like to share about your experience, please let us know so we can address it accordingly.Sincerely,Jan Niejadlik
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2021 par Jan Niejadlik., Gestion de l’hôtel
Dear Guest. Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Hope to see you again soon. Kind regards, Jan Niejadlik.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2021 sur Expedia
Enjoy our everything.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2021 par Jan Niejadlik., Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for taking the time to post this comment. It was a pleasure to have you as guests. We hope to see you again at Waterman Svpetrvs Resort. Best Regards, Jan Niejadlik.
5 sur 5
par un voyageur

superbe

Publié le 22 août 2020 sur Hotels
Hotel magic! Équipe fram géniale !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2021 par Jan Niejadlik., Gestion de l’hôtel
Dear Guest. Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Hope to see you again soon. Kind regards, Jan Niejadlik.
2 sur 5
par un voyageur de Lyon

Publié le 20 août 2020 sur Expedia
Rapport qualité/prix très bas... Literie pas confortable, ménage négligé, pas de pression dans la douche, tout est vieillot...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2020 par Jan Niejadlik., Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your review. We are sorry to learn that there are a few aspects of your stay that you were not happy with. It saddens us to see a guest did not have a good time in our Resort as guest satisfaction is one of the most important things to us. We're sincerely sorry that we did not have the opportunity to learn about your disappointment during your stay. I am sure we would have done something to work things out and correct the aspects you weren`t satisfied with. I would like to add that we take very seriously our guest's opinion which means we will carefully value every and each comment stated in your feedback. I would like to thank you for being our guest at Waterman Svpetrvs Resort and I truly hope we will be honored to welcome you once again. With kind regards, Jan.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2020 par Jan, Gestion de l’hôtel
Dear Guest. Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Hope to see you again soon. Kind regards, Jan.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2019 par Jan, Gestion de l’hôtel
Dear Guest. Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Hope to see you again soon. Kind regards, Jan.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2019 sur Expedia
Globalement bien dans l’ensemble mais restaurant peu varié et pas beaucoup de choix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2019 par Jan, Gestion de l’hôtel
Dear Guest. Thank you for your review. I am glad to hear that overall your experience was positive. We treat every feedback with the utmost seriousness and will consider your comments in order to continuously improve the quality of our services. Thank you and look forward to seeing you soon Kind Regards, Jan