Note fondée sur 919 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Disappointed

Publié le 17 avr. 2022 sur Hotels
I spent two weeks in this hotel for a business trip. I’m a disappointed about services in this hotel: no laundry service, no cleaning in the room during all the stay. The only explanation was due to Covid sanitary measures which is a bit uncontroversial when you see the staff with no masks and no respecting the sanitary measures… I’m a bit surprised abou
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2022 par Front office , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Front Office Team
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2022 par Front office , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Front Office Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 nov. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2018 par Laurie, Gestion de l’hôtel
Hi Laurent Thank you for your feedback :)
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Tahiti

Publié le 26 déc. 2015 sur Expedia
Pour : Propreté
Très bon séjour d'une nuit, hotel propre, bon petit déjeuner inclus dans le prix de la chambre
4 sur 5
par Jérôme

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 oct. 2015 sur Hotels
5 sur 5
par Pascal de France

Bien situé pour voyager, confortable et propre

Publié le 19 juin 2014 sur Hotels
Bien situé près de la gare de Swindon (pratique pour un départ tot le matin pour aller à Londres). Bon accueil et chambre très propre et moderne. le tout à un tarif compétitif. Que demande le peuple?
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Front office , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Front Office
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Front office , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Front Office
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par Front office , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, I am sorry to see you didn't enjoy your stay with us. Would it be possible for you to let us know more so we could look in to this for youKind Regards Front Office Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Front office , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Front Office Team