Note fondée sur 882 évaluations de clients

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4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2023 par Mercure Sydney , Gestion de l’hôtel
Dear AnonymousThank you for taking the time to share your experience through a perfect rating.We hope to see you again very soon.Kind regards,Ben MurphyGeneral ManagerMercure Sydney
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2022 par Mercure Sydney , Gestion de l’hôtel
Dear Janette I was pleased to learn you enjoyed your stay with us at Mercure Sydney. Hopefully we can welcome you again soon. Kind regards, Amanda Lloyd Guest Experience and Administrative Executive Mercure Sydney
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2020 par Dan, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Pierre, Thank you for your review. We are pleased your overall stay was most satisfactory, and hope to welcome you back on your next trip to Sydney. Kind regards, Daniel Barnard, General Manager
5 sur 5
par un voyageur de Canada

Publié le 14 août 2019 sur Expedia
J’ai tout aimé, du professionnalisme des employés à la propreté du lieu. Je n’ai jamais vécu un tel service à la clientèle. Franchement je donne un 100%. En plus tout ce fait à pied depuis l’hôtel, circular quai, l’aquarium, le zoo etc...plein de restaurants autour. La seule chose que je déplore c’est l’explication sur l’inclusion du petit déjeuner quand on veut prendre cette option. Pour une famille avec deux enfants c’était écrit petit déjeuner inclus pour deux, sans spécifier que les enfants ne paye pas. Je me suis rendu compte de cela sur place et j’ai payé le petit déjeuner sur place qui aurait pu me coûter beaucoup moins cher en commandant avec la chambre. Mais je ne regrette pas de payer un supplément pour ça. C’était très bon. Franchement aucun point négatif sur l’hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2019 par Dan, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous Thank you for your review. I am delighted you enjoyed our facilities and the excellent service provided by our staff. I do however regret the mix-up regarding breakfast inclusion, and have followed up with the team to ensure this does not reoccur. I appreciate your feedback and look forward to the opportunity of welcoming you back when next you travel to Sydney. Kind regards, Daniel Barnard, General Manager, Mercure Sydney.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2019 par Dan, Gestion de l’hôtel
Hi Jacques Thank you for rating your stay at Mercure Sydney. I am pleased your overall stay was most satisfactory. We look forward to the opportunity of welcoming you back in the near future. Kind regards, Daniel Barnard, General Manager, Mercure Sydney
4 sur 5
par un voyageur

Great service but average rooms

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Mercure Sydney , Gestion de l’hôtel
Dear DeclanThank you for taking the time to share your experience and feedback.We hope to see you again very soon.Kind regards,Ben MurphyGeneral ManagerMercure Sydney
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Really good customer service, felt welcome.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Mercure Sydney , Gestion de l’hôtel
Dear MadisonThank you for taking the time to share your experience. We are glad that you enjoyed your stay and the welcoming service our Team provided.We hope to see you again very soon.Kind regards,Ben MurphyGeneral ManagerMercure Sydney
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Mercure Sydney , Gestion de l’hôtel
Dear PatriciaThank you for taking the time to share your experience through a positive rating.We hope to see you again very soon.Kind regards,Ben MurphyGeneral ManagerMercure Sydney
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Mercure Sydney , Gestion de l’hôtel
Dear ZoeThank you for taking the time to share your experience through a perfect rating.We hope to see you again very soon.Kind regards,Ben MurphyGeneral ManagerMercure Sydney
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Wotif
Stayed for Taylor Swift concert and enjoyed the convenience of Mercure’s location. With all the fellow Swifities it was busy but staff remained very friendly. The breakfast was surprisingly good! Highly recommend with children and for concerts.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Mercure Sydney , Gestion de l’hôtel
Dear SarahThank you for taking the time to share your experience. We are glad that you enjoyed your stay, our location by Central Station and the buffet breakfast in Platform 818.We hope to see you again very soon.Kind regards,Ben MurphyGeneral ManagerMercure Sydney