Note fondée sur 906 évaluations de clients

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4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2023 par Novotel DH, Gestion de l’hôtel
Dear NatachaThank you for taking the time to leave feedback on your recent stay with us. We appreciate the 10/10 rating and look forward to your next stay!Warm regards,Novotel Darling Harbour Team
4 sur 5
par un voyageur

Belles vacances

Publié le 27 janv. 2023 sur Hotels
Hôtel très bien situé. Pratique pour les transports. Le seul problème que nous avons rencontré a vite été résolu. L’ambiance est très agréable et le personnel très gentil.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2022 par Novotel DH, Gestion de l’hôtel
Dear Sacha, thank you for taking the time to leave feedback on your stay with us. We very much appreciate the positive comments and look forward to your next stay. Warm regards, Richard Holt, General Manager.
5 sur 5
par un voyageur

Hotel grand standing , bien placé

Publié le 9 mars 2020 sur Hotels
3 jours en famille à Sydney. L hotel est très bien situé à 3 min à pied de Pyrmont (tramway et bateau bus). CBD et the rocks accessible à pied via le pont pieton (compter 30-40 min pour rejoindre l opéra à pied). Galerie marchande au pied de l hotel accessible par une passerelle couverte (pratique les jours de pluie). Parking couvert sous l hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2020 par Richard Holt, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe, Thank you for choosing to stay at Novotel Sydney Darling Harbour. I am glad to read you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back to the hotel soon. Kind Regards, Richard Holt General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2020 par Richard Holt, Gestion de l’hôtel
Dear Mohammad, Thank you for taking time to leave us with feedback from your stay! Kind Regards, Richard Holt General Manager
2 sur 5
par un voyageur

A part le prix, je vois pas l'intérêt

Publié le 17 déc. 2019 sur Hotels
Énorme hôtel dans un quartier pas très charmant. Hôtel qui a vieilli, hormis les chambres. Beaucoup de bruit avec un grand espace bar-restaurant en bas et la musique à fond en permanence.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2019 par Jacqui Paurini, Gestion de l’hôtel
Dear Virginie, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Sydney on Darling Harbour. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Jacqui Paurini Guest Experience Executive Novotel Sydney on Darling Harbour
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Irineu,Thank you so much for your perfect rating! We're thrilled to hear that you had such a fantastic experience during your stay with us. Your satisfaction is our top priority, and we're delighted that we were able to meet your expectations. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another wonderful stay in the future.Best regards,Hotel ManagementNovotel Sydney Darling Harbour
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Wotif
Great location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Karenne,Thank you for taking the time to share your feedback. We're delighted to hear that you enjoyed our great location. Your satisfaction is important to us, and we appreciate your support. We hope to welcome you back again soon for another enjoyable stay.Best regards,Hotel ManagementNovotel Sydney Darling Harbour
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Wotif
Bathroom needs renovation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Sarah,Thank you for your feedback. We appreciate your positive rating and are glad to hear that you had a satisfactory experience overall. We have noted your comments regarding the bathroom and will certainly take them into consideration as we strive to continuously improve our facilities. Your input is valuable to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an even better stay.Best regards,Hotel ManagementNovotel Sydney Darling Harbour
5 sur 5
par un voyageur

Nice weekend stay

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Check-in counter staff James was friendly, excellent and welcoming, he gave us a good first impression of the hotel. Hotel location is good within walking distance to all the city attractions.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your experience. We're thrilled to hear that James provided you with excellent service and left a positive impression. It's also great to know that you found our hotel's location convenient for exploring the city. We appreciate your kind feedback and look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.Best regards,Hotel ManagementNovotel Darling Harbour