Note fondée sur 648 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2019 sur Hotels
De passage pour une nuit Nous avons été bien reçu ,chambre propre, literie parfaite
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2019 par Mack, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete review regarding your recent stay at Quality Inn & Suites Terrell. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. we hope to see you again soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2024
Terrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par Mack, Gestion de l’hôtel
Dear Santiago;Please accept our apologies for failing to meet your expectations and hope that you give us another chance to provide better accommodations.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2024 par Mack, Gestion de l’hôtel
Dear Shelly;Thank you for ratings and look forward to provide another great stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
My 77yr old parental unit bypassed scheduled stay & I had to make last minute arrangements online. I called to see if I could get an accessible ground floor room last minute for parental unit. Jovon ( front desk) not only assured me not a problem , he took the time to understand their needs & again reassured me all would be well. He was so polite & genuine in his concern & assurance that I felt very confident my wayward parent would be Aok. Jovon even assured me that the next person on duty would see clear & concisely detailed notes. Definitely Texas charm at its best!!! Gotta know how to be professional & still get that genuine hospitality across!! Thank you Jovon & Quality Inn!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Mack, Gestion de l’hôtel
Dear Jeanan;Thank you for your compliments about staff. I am glad to hear that and we look forward to see you in future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Mack, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par Mack, Gestion de l’hôtel
Dear Kimberly;Thanks for great ratings and we look forward to see next time.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
Quiet but sink issues and not as clean as it could have been. The rate is way too high for what you actually get.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Mack, Gestion de l’hôtel
Dear Bobby;Thank you for taking time to write review about your stay with us. Please accept our apologies regarding maintenance and cleanness issues during your stay. Just want to assure we try to put our best rate based on area demand. I hope you appreciate that value we offer and look forward to see you again for better experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Mack, Gestion de l’hôtel
Dear Jim;Thank you for ratings and look forward to provide another great stay with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia
The waffles tasted funny here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2024 par Mack, Gestion de l’hôtel
Dear Kristina;Thank you for your feedback and please accept our apologies regarding funny taste on waffles. We will be using your feedback for improvement and hope to see you again.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 févr. 2024 sur Expedia
It was dirty nothing looked like photos, the mini fridge was broken an the room door was hard to get into!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2024 par Mack, Gestion de l’hôtel
Dear Jordan;Please accept our apologies regarding appliance outage and door issues. I have notified our maintenance men to look at and I hope you give us another opportunities to provide better accommodations on your next stay with us.