Note fondée sur 912 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
74 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
It was good for the price. Just hard to find with the gps. Other then that not bad at all.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par B my Hotel , Gestion de l’hôtel
Good day dear Johana, We appreciate your time for recommending us. Thank you for choosing us. We hope to see you very soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par B my Hotel , Gestion de l’hôtel
Good day dear Nora, We appreciate your time for recommending us. Thank you for choosing us. We hope to see you very soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par B my Hotel , Gestion de l’hôtel
Buen dia Ani, Muchas gracias por sus comentarios, calificación y por elegirnos como su Hotel de preferencia. Esperamos volver a verle pronto
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Deben tener platos desechables
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par B my Hotel , Gestion de l’hôtel
Buen dia Daniel, Muchas gracias por sus comentarios, calificación, tendremos en cuenta su peticion y de nuevo gracias por elegirnos como su Hotel de preferencia. Esperamos volver a verle pronto.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024
I will never stay there. The are is dirty and unsafe. The rooms are smaller than a clothset. The price is too high for what we get as a hotel. Shower a normal size person will not be able to take a shower. The most important thing in a hotel is the bead and this bead is terrible. I do not recommend this hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par B my Hotel , Gestion de l’hôtel
Good day dear Cesar, We are sorry to hear that your experience was not as you expected and as we wanted it to be. Thank you so much for letting us know so we can continue improving.
4 sur 5
par un voyageur

Good

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
I would booked again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par BmyHotel, Gestion de l’hôtel
We appreciate your comment, we are pleased to know that you had a good experience during your stay with us. Come back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Amazing service! Pablo helped us check in and was great. Easy check in. He also helped us order some pizza to the hotel. I saw him helping out a woman who only spoke another foreign language and he did his best! The rooms were clean! We got two rooms, the beds were firm but that’s how we like it! The bathrooms were clean as well. We loved the parking! It’s gated and there’s security 24/7 so we felt safe leaving all of our goods we purchased in our car. Breakfast was soooo good and the ladies were so attentive to us. Pancakes, eggs, toast, beans, and chilaquiles were available. Overall amazing service! For the price, it was perfect!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par B my Hotel , Gestion de l’hôtel
Good day dear Alejandra, We appreciate your time for recommending us. Thank you for choosing us. We hope to see you very soon.
5 sur 5
par un voyageur

Breakfast to die for!

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
I comfortable, convient place to stay with modern amenties. Onsite securiry and parking were a plus and the breakfast was one of the best I have every had included in a stay. Fresh fruit, properly cooked spiced eggs and fresh squeezed papaya and melon juice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par B my Hotel , Gestion de l’hôtel
Buen día Estimada Elizabeth, Muchas gracias por sus comentarios, calificación y por elegirnos como su Hotel de preferencia. Esperamos volver a verle pronto
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par B my Hotel , Gestion de l’hôtel
Buen dia Estimada Erika, Lamentamos que su experiencia no haya sido la que esperaba y la que nosotros deseábamos para usted. Agradecemos mucho sus comentarios para seguir mejorando.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
GOOD PLACE
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par B my Hotel , Gestion de l’hôtel
Good day dear Francisco, We appreciate your time for recommending us. Thank you for choosing us. We hope to see you very soon.