Note fondée sur 351 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 oct. 2023 sur Expedia
Moisture in the fridge.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay at the Avid Hotel Vauhghan. We appreciate your feedback!Kind Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2023 par Sukh, Gestion de l’hôtel
Dear Magalie,Thank you for taking the time to share your positive experience at our hotel! We are thrilled to know that you had a fantastic stay and that we exceeded your expectations. Providing exceptional service is at the core of our values, and your feedback reaffirms our dedication. We can't wait to welcome you back for another delightful stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2023 sur Expedia
Le seul point négatif était que on entend l’extérieur énormément comme si il ny avait pas de fenêtres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2023 par Sukh, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We truly appreciate your valuable input as it helps us improve our services.We apologize for the inconvenience caused by the noise issue you experienced during your visit. We understand that a peaceful and comfortable environment is crucial for our guests' satisfaction. Your feedback is essential in helping us identify areas where we can enhance our guest experience.Once again, thank you for your feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future and offer you an improved experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2023 sur Expedia
Excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2023 par Sukh, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your positive experience at our hotel! We are thrilled to know that you had a fantastic stay and that our team exceeded your expectations. Providing exceptional service is at the core of our values, and your feedback reaffirms our dedication. We can't wait to welcome you back for another delightful stay.Regards,Sukh
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2023 sur Expedia
😌
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2023 par Deneé Watson ~ Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Hey Myrlie,Thank you for choosing us for your stay, we're thrilled you had a good experience!
4 sur 5
par un voyageur de Saint-Lambert

Publié le 10 juill. 2023 sur Expedia
Personnel très courtois à l’accueil et au déjeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2023 par Sukh, Gestion de l’hôtel
Thank you for visiting us again and sharing this valuable feedback. We appreciate your loyalty and continued trust in our hospitality. Our entire team here at the avid Hotel Toronto-Vaughan Southwest works hard to deserve your loyalty.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2023 par Sukh, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking a moment to share your experience at the avid Hotel Toronto-Vaughan Southwest. We are so pleased to hear you found your stay with us Just Right! We look forward to welcoming you back again soon."Regards,Sukh
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 juin 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 avr. 2023 sur Expedia
C'était juste parfait!