Note fondée sur 933 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur de Toledo

Publié le 23 janv. 2024 sur Expedia
Bed covers smells, also breakfast not included
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2023 sur Expedia
All is Perfect ! The rooms we had were large ! Excellent customer service! I recommend this hotel !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Chantale,Whenever guests use the word "perfect" regarding their stay at our hotel, we are all ears! Thank you so much for your business and for taking time out of your day to let the team know how much you enjoyed your time with us. Please come back soon.Best,Firass IsmailGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear The Hao, We are thrilled you enjoyed your stay! Thank you for the review, and please visit us again. Best, Firass Ismail General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Normand, Thank you for sharing this review, and we welcome you to visit us again anytime! Best, Firass Ismail General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2023 sur Expedia
Yes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Louma,We appreciate you taking the time to let us know you enjoyed your stay. Thank you for your kind review and for choosing our hotel. Please visit us again soon.Sincerely,Firass IsmailGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juill. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Politique de ménage de Marriot

Publié le 22 mai 2023 sur Hotels
Le ménage des chambres n’a pas été effectué. Politique de Marriot au deux jours seulement. Nous avions réservé pour deux nuits, donc aucun ménage n’était offert par l’hôtel. Nous n’étions pas au courant de cette politique avant d’arrivée. L’hôtel était somme toute très bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear MICHEL, While it was not perfect, I am happy to see that your stay was pleasant. Thank you so much for your valuable feedback and for choosing our Courtyard by Marriott. We hope to welcome you back for an even better experience in the future. Sincerely, Firass Ismail General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Cyrill, Thank you for this great review and recommendation. It's feedback like this that keeps us smiling. We hope to host you again soon. Best, Firass Ismail General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2022 sur Expedia
Grande chambre et hotel très bien situé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Joanie, Thank you for sharing your kind review with us and other travelers. I'm glad you enjoyed our accommodations and location. It's encouraging to hear that our hard work is affecting the guest experience. Please visit us again upon your return to the area. Best, Anita Shu General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2022 sur Expedia
Aucun
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Bianka, Thank you for taking the time to share a five-star review of your experience with us. We appreciate your support and look forward to serving you again in the future. Sincerely, Anita Shu General Manager