Note fondée sur 1 279 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2023 par Hashim K. | Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Serge, thank you for choosing Novotel Toronto North York for your stay.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2023 par Hashim K. | Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Philippe, thank you for choosing Novotel Toronto North York for your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2023 par Hashim K. | Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Richard, thank you for choosing Novotel Toronto North York for you stay.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2023 sur Expedia
La chambre n'est faite qu'un jour sur deux ! Le descriptif de l'hôtel ni le check in ne le mentionnent ! Obligé de demander à l'accueil des serviettes de rechange ! Pourtant, j'ai payé TOUTES les nuits et NON une nuit sur deux !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2023 par Sanam, Gestion de l’hôtel
Dear Pascal,Thank you very much for taking the time to provide us with your valuable feedback following your recent stay with us. We appreciate your feedback as it gives us an opportunity to improve upon our service and product.Please accept my sincere apologies for your experience at the hotel during your stay with us, it is not good reflection on us but I can assure you that it is not common practice and I have discussed your feedback with the team and managers concerned to ensure we maintain our high service standards and ensure our guests experience is enhanced. Once again thank you very much for your valuable feedback and we look forward to welcoming you back at the Novotel Toronto North York Hotel.Warm regards,Sanampreet BhinderFront Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Bon séjour

Publié le 5 août 2023 sur Hotels
Bon séjour Piscine en travaux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2023 par Hashim | Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Stephanie, thank you for staying with us. We are renovation the pool to make it safer and more enjoyable for all our guests.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2023 sur Expedia
Too pricey for what we got. Room full of dust. Pool closed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2023 par Sanam, Gestion de l’hôtel
Dear Denis,Thank you very much for taking the time to provide us with your valuable feedback following your recent stay with us. We appreciate your feedback as it gives us an opportunity to improve upon our service and product.Please accept my sincere apologies for your experience at the hotel during your stay with us, it is not good reflection on us but I can assure you that it is not common practice and I have discussed your feedback with the team and managers concerned to ensure we maintain our high service standards and ensure our guests experience is enhanced. Our pool is closed for renovations.Once again thank you very much for your valuable feedback and we look forward to welcoming you back at the Novotel Toronto North York Hotel.Warm regards,Sanampreet BhinderFront Office Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2023 sur Expedia
Nous avons séjourné en famille dans ce novotel nous avons ete accueilli par une jeune femme qui parlait tres vite en anglais du mal a lui faire comprendre quil fallait parler doucement... parking payant ... cartes se demagnetisent facilement oblige de passer par l accueil ... chambre pas terrible beaucoup de choses a revoir ( photos a l appui ) puis on nous annonce que le ménage sera fait un jour sur deux ... et au moment du départ on nous a glisse la facture sous la porte comme ca meme pas dans une enveloppe... quel manque de courtoisie et de gout ... je ne recommande pas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2023 par Hashim, Gestion de l’hôtel
Bonjour Eugène, nous sommes désolés pour tout le désagrément. Notre personnel de la réception essaie de parler doucement afin que votre numéro de chambre ou d'autres informations sensibles ne soient pas entendus par d'autres personnes dans le hall pour des raisons de sécurité. Le parking n'appartient pas à l'hôtel, il appartient au centre commercial et c'est pourquoi il y a des frais de stationnement. Les clés de la chambre sont désactivées si vous les gardez à proximité de votre téléphone ou d'autres appareils. On ne peut pas mettre la facture dans les enveloppes car elle devient trop épaisse pour se glisser sous la porte.Hashim KhanAssistante Responsable Front OfficeNovotel Toronto North York
5 sur 5
par un voyageur

5etoiles

Publié le 2 juill. 2023 sur Hotels
Rien a dire tous a été parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2023 par Rhythm, Gestion de l’hôtel
Dear Eric,Thank you for your kind review and I am very honored that you have chosen Novotel Toronto North York Hotel for your stay. We strive in providing a memorable stay for all of our guests and I am delighted to hear that we were able to exceed your expectations. Kindly know that I will share your wonderful comments with the team. Thank you again for being our guests and we look forward to welcoming you back for another memorable stay in the future. Warm regards, Rhythm Modgil Front Office supervisor
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2023 sur Expedia
Piscine hors d’usage. Pour le reste, c’était très bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2023 par Rhythm, Gestion de l’hôtel
Dear Phillippe,Thank you for your kind review and I am very honored that you have chosen Novotel Toronto North York Hotel for your stay. We strive in providing a memorable stay for all of our guests and I am delighted to hear that we were able to exceed your expectations. Kindly know that I will share your wonderful comments with the team. Thank you again for being our guests and we look forward to welcoming you back for another memorable stay in the future. Warm regards, Rhythm Modgil Front Office supervisor
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2023 par Karen , Gestion de l’hôtel
Dear Serge,Greetings from Novotel Hotel North York! Thank you very much for your excellent rating. We highly appreciate your feedback on our property and it is our pleasure to be able to provide such service to you. Thank you for choosing us and we look forward to welcome you again!Sincerely,Karen BautistaAssistant Front Office Manager