Note fondée sur 221 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
83 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
Pas tres propre, les couvre lits étaient tachés. On a pas utilisé la douche qui avait des cheveux au fond. Les murs repeints et le plafond étaient impeccables par contre, il faudrait poursuivre!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Anne-Marie,Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas apprécié votre séjour chez nous et nous nous excusons pour tout inconvénient que vous avez pu rencontrer. Nous espérons avoir l’opportunité d’améliorer votre expérience avec nous. S'il vous plaît visitez à nouveau.Lilith#Équipe6
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 mai 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
There pet friendly without charging you for your pet to stay there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Stephanie,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! As a pet-friendly brand, our pet policy specifically states service animals and all well-behaved pets always stay free and are welcomed every visit.We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Christina, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
We were eaten up by bugs I have so many bumps. Staff was not friendly. Very strange and stalky. Accused me of not paying. I’m here in town for my child’s funeral. I had no choice but to stay here. Really boondocks like.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Felicia,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
The room was ok, not great. The bathroom door did not close as it hit against the door frame. The bathroom doorknob had a rather sharp lock pin sticking out of it that i scratched my arm on - ouch! The curtains were half hung on the rod. The place is very noisy and run down. I asked the desk agent to please ask our neighbors to quite down. He was more concerned in telling me there was no one next to us than helping. He only offered to help after I told him I did not feel safe in a place where someone had obviously broken in and was going to call the police and report the break in. He suddenly remembered he had rented a room near mine. Spend a little more and avoid this place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi JoannaThanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Lilith#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
Great for a nights sleep. Not vacation quality
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi GregThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Clean good job
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi TammyThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jason, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6