Note fondée sur 936 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
86 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
C était pas propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Guy,We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. Your feedback is valuable to us, and we will address this matter with our team to ensure our cleanliness standards are met for all our guests. Thank you for bringing this to our attention.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2023 sur Expedia
Nous avons eu l’impression de déranger au lieu d’être accueillis. La toilette était bouchée. Partout où on regardait, c’était sale. Serviettes sales et qui ressemblait à un torchon. Lit très très mou. On calait dedans. Trois lampes sur quatre ne fonctionnaient pas. Téléphone non connecté. Quelque chose qui ressemblait à une puce de lit à terre. Tapis sale. Moisissures dans la salle de bain. Très mauvaise odeur dans la chambre Meubles très sales et tachés. Pire chambre que nous avons eue depuis des années. Déjeuner minimaliste et café non buvable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Pierre,Thank you for your valuable opinion regarding our hotel. We strive to do our very best with accommodating each and every one of our guests. We hope to see you again soon and to impress you with our continued improvements.
4 sur 5
par un voyageur

Bien mais petit déjeuner assez pauvre

Publié le 12 nov. 2016 sur Hotels
Bonne ville etape pour ñous
4 sur 5
par un voyageur

Agréable

Publié le 8 oct. 2015 sur Hotels
Confortable,propre,petit déjeuner correcte
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Deborah, We appreciate you choosing to stay with us. Should you have any feedback you'd like to share, please don't hesitate to reach out to us directly. We hope to welcome you back in the future for an even better experience!
2 sur 5
par un voyageur

Not perfect but acceptable for the price

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Their rooms need a deep cleaning especially the bathroom.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kristen, We appreciate your feedback and will address the cleanliness concerns raised to ensure a pleasant experience for all future guests. Thank you for bringing this to our attention.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Gary,With a perfect rating like this, clearly shows you had a wonderful stay and the encounters you had with our team who are constantly striving to serve our guests with warm hospitality! We look forward to welcoming you back.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Marshon,We appreciate you choosing our hotel for your recent stay. Should you have any feedback to share, please don't hesitate to get in touch with us. We look forward to welcoming you again soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
Do Not Book!! Walked in and there was a dead roach on the dresser. They continued to crawl on the walls. We left the same night. Asked for a refund and the lady at the front desk was rude. Never got a refund.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Raven,We are sorry to hear about your experience and appreciate your feedback. We encourage guests to reach out to our management team directly for further assistance regarding refunds and any concerns during their stay. Thank you for bringing this to our attention.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Staff exceptionally polite and responsive to requests, concerns.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Curtis,We appreciate your kind words about our attentive staff and their dedication to guest satisfaction. Your feedback is valuable to us, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.