Note fondée sur 944 évaluations de clients

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3,3 sur 5
61 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de gva

Publié le 3 juill. 2017 sur Expedia
Je pense que cet endroit est dans la moyenne des motels americains.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2017 sur Hotels
ne devrait pas être sûr le cite de Hôtel.com
3 sur 5
par Richard

Hôtel correct sans plus

Publié le 26 mai 2017 sur Hotels
La propreté de la piscine laissait à désirer.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 sept. 2016 sur Hotels
4 sur 5
par Pierre-Yves de Paris

Bon établissement moderne

Publié le 10 août 2016 sur Hotels
Un très bon wifi Propre moderne Une vraie salle pour le petit déjeuner Très proche d'un grand centre commercial de magasins d'usines
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
Nice place, affordable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Quality Inn & Suites Vacaville Management, Gestion de l’hôtel
Dear Natalie,Thank you so much for writing us a PERFECT SCORE REVIEW! We appreciate your kind words! We're committed to providing a pleasant and affordable experience for our guests. Your satisfaction is our priority, and we're delighted you found our accommodations to your liking. As you plan future trips, check out our ongoing promotions for more value and benefits.We look forward to hosting you again and ensuring your stay remains pleasant and budget-friendly. Thank you for choosing us! Kind Regards,Quality Inn & Suites Vacaville Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
I absolutely loved it that was my first time at that one and I have to say I am very happy with my experience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Quality Inn & Suites Vacaville Management, Gestion de l’hôtel
Dear Kajuan,Thank you so much for your review. We're thrilled that your first visit with us was a delightful experience! Your satisfaction is our top priority. We're grateful for your positive feedback and look forward to welcoming you back for more memorable moments. Whether it's your first stay or a return visit, we consistently strive to provide exceptional service and comfort.Thank you for choosing us, and we can't wait to host you again soon! Kind Regards,Quality Inn & Suites Vacaville Management
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024 sur Expedia
Price was reasonable. Called front desk about the internet being down. They hadn't heard.about the issue. Did nothing to resolve. No ELEVATOR
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2024 par Quality Inn & Suites Vacaville Management, Gestion de l’hôtel
Dear Steven,We appreciate the time you took to leave us a review. I appreciate your feedback regarding your experience. I'm sorry to hear about the internet issue and the lack of resolution from the front desk. Customer satisfaction is crucial, and I'll ensure your concerns are addressed appropriately.We would be delighted to host you again on your next visit to Vacaville.Kind Regards,Quality Inn & Suites Vacaville Management