Note fondée sur 878 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Eshu, Gestion de l’hôtel
Dear Véronique, Greetings from Days Inn on the Harbour! Thank you for your review. We look forward to hosting you again. Have a great day ahead!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 nov. 2023 sur Expedia
Very friendly staff!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2023 par Eshu, Gestion de l’hôtel
Dear Julie,Greetings from Days Inn on the Harbour! Thank you for your review. We look forward to hosting you again. Have a great day ahead!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2022 sur Hotels
Bien situé
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2021 sur Expedia
Bon emplacement pour marcher près des sites
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de Boulder

Publié le 4 mai 2024
No air conditioning in the room but used the fan. Open windows helped.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 avr. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Nice view of the harbor. Room was small. Good shower pressure but tiny shower. Clean and quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Eshu, Gestion de l’hôtel
Dear Jim,Greetings from Days Inn on the Harbour! Thank you for your review. We look forward to hosting you again. Have a great day ahead!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
No heat and told to use a space heater then it kept blowing the breaker And was told not to use whatever we were using Which was the tv and lamps NOT IMPRESSED
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Eshu, Gestion de l’hôtel
Dear Sandy, Greetings from Days Inn on the Harbour! Thank you for your review. I am sorry to hear about your experience. I really appreciate you bringing this to our attention so we can improve moving forward. We do hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.