Note fondée sur 761 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2023 sur Expedia
Le réceptionniste Patrick a été très désagréable…nous n’avions pas vu clairement que les chiens n’étaient pas acceptés (information tout en bas de page sur la réservation de la chambre alors que d’habitude les holiday inn les accepte). Il nous ordonné de sortir de l’hôtel sans le chien et de revenir ensuite avec un ton agressif. Heureusement, le manager est intervenu et a trouvé une solution en nous faisant payer un supplément pour le chien, ce qui ne nous a pas dérangé. En revanche, l’attitude et le comportement de Patrick le réceptionniste nous a choqué et est tout à fait inacceptable…!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2023 par Reception Team , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, our team always try our best to deliver great service to our guests, we apologise if you didn't experience this , the dogs not allowed in our hotel and we mad it exception for your stay this had to be done by the hotel manager We hope to see you again in our hotel
3 sur 5
par un voyageur

vieillissant

Publié le 17 sept. 2022 sur Hotels
Hôtel qui s'abime. Des problèmes de refoulement d'odeurs désagréables en provenance de la salle de bains. Personnes à l'accueil pas tous aimables le matin. Par contre très bien situé, tout près du centre ville. Petit déjeuner copieux et agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2022 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe, thank you for taking the time to share your feedback following your most recent stay with us. I was disappointed to read that you encountered some issues during your stay. We are working hard to ensure our guests get the best possible experience with us and will use your comments to improve our services.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2022 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mai 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2018 par Jessica , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We do hope to see you again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Helpful staff, handy location

Publié le 6 mars 2024 sur Hotels
Very helpful staff and handy location in the middle of town. Rooms are small and modest, but perfectly fine. Breakfast was nice and evening menu decent. Would have helped if football was on.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we are happy to hear you enjoyed your stay. We hope to see you again in the future. Kind Regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we are happy to hear you enjoyed your stay. We hope to see you again in the future. Kind Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we are happy to hear you enjoyed your stay. We hope to see you again in the future. Kind Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Good stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we are happy to hear you enjoyed your stay. We hope to see you again in the future. Kind Regards
5 sur 5
par un voyageur

Perfect for our needs, great value for money

Publié le 24 févr. 2024 sur Hotels
The location was perfect, near train station and the centre. Nice restaurants nearby. Breakfast was ok. Choice of teabags was appreciated.The room was ok and had everything we wanted. We only book rooms with tea making facilities. The shower was excellent and soap, shampoo and conditioner as well as tissues provided. Great value for money.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we are happy to hear you enjoyed your stay. We hope to see you again in the future.Kind Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
The room itself is very clean and the bathroom in particular looks very new. The staff are lovely. Just its a shame that the whole outside of the building is so awful. Plus not being able to go for the included breakfast at any time, but instead being forced to book a time slot. Luckily i had a late departing train as the only slots avaialble were after 10am
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Mohamed Magdy , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express WAKEFIELD. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Again, thank you for choosing Holiday Inn Express