Note fondée sur 1 500 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Chambly
Publié le 12 oct. 2023 sur Expedia
Nice
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2023 sur Expedia
L’endroit est parfait pour séjourner à Washington. Les chambres sont propre et la salle de loisir est très joli. La seule chose que j’ai pas aimé c’est qu’il n’y a pas de service à la clientèle pour aider les gens. Vers 00h la porte d’entré est fermé et il n’y a personne pour nous ouvrir. Heureusement il y avait un autre la touriste qui était sorti pour faire des courses qui nous avaient aidé à entrer.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2023 par Zuly Y., Gestion de l’hôtel
Dear Mamadou,Thank you for your review. I am glad you have been enjoying your time at citizenM. Our team is here to ensure Guests' comfort and security. After 11pm, our front door can only be accessed with the room key. Otherwise, you can always call us via intercom at the front door. Best,
par un voyageur de Quebec
Publié le 2 sept. 2023 sur Expedia
Very functional small room. Staff are very serviceable. Close to the main attraction and the metro system. The only thing that bothers us was the fact that is no nice restaurant nearby, you need to do a 20-30 minutes walk to found some… but you can eat some snacks at the hotel.
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 août 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 27 juin 2023 sur Expedia
Negatif Arriving late after a long day, I was surpised that you had to do yourself the check in. I was impatient and it felt like the human toich was missing.
The parking cost is way too much for 1 night (50$). The room is really small
Positif: clean , few minutes walks to Air and space, the capitol. The room was nice and clean
par un voyageur
Publié le 4 juin 2023 sur Hotels
modern hotel. very small room but efficient.
missing tea/coffee in the room, like in all hotels in the US. or at least should be available 24/7 in the lobby
par un voyageur de Montreal
Publié le 18 avr. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Horrible DO NOT GO!!!!
Publié le 15 mars 2023 sur HotelsI find this place absolutely horrible. I felt as if I was in a cage in Asia. The room is so small I thought I was gonna have a panic attack! It is a motel that pretends to be hype, super expensive with no check in, no trolley, no service. It’s the worse experience ever and I will never stay in a Citizen M again! I usually don’t write reviews but feel that I have to to avoid people going through the same experience. For that price (250$ a night) stay in a nice boutique hotel or even an upscale one. Don’t ever go there!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2023 par citizenM Team, Gestion de l’hôtel
Hello Sabrina,Thank you for taking time to share your feedback with us. It looks like many aspects of your stay left you disappointed. I am sorry to hear our concept is not for you! We certainly do not wish for our guests to feel like in a cage.We understand that if you were expecting something else, that it can be a surprising experience. Best,citizenM team
par un voyageur
Publié le 2 mars 2023 sur Expedia