Note fondée sur 1 092 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 déc. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2022 sur Hotels
Hotel très bien placé dans le Wharf..quartier très animé, avec de nombreux restaurants.Mais, attention..lorsqu'on arrive après 19h, impossible de trouver une place quelque soit le restaurant. Dans ma réservation il était indiqué une cuisine...il y a juste un four micro-ondes et pas de vaisselle..juste 2 verres.Quant au petit déjeuner buffet...c'est plus que moyen.Peu de choix et pas terrible..nous avons choisi de prendre notre petit déjeuner ailleurs.Le personnel est très serviable et à l'écoute. Nettoyage de la chambre à la demande.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Monique, Our location is loved by many of our guests, and I am glad it was a perfect fit for your travels as well. We do our best to ensure that our hotel is a direct reflection of the vibrant, fun area where we are located. Thank you for your business and your positive review. Please come back soon! Sincerely, Michael Anderson General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Claudine, Thank you for staying with us. We appreciate your time in reviewing our hotel and hope to provide you with a fantastic experience upon your return to the area. Sincerely, Michael Anderson General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2022 sur Expedia
Les plus : l’emplacement de l’hôtel, la propreté des lieux, le petit déjeuner copieux, l’amabilité du personnel (une personne en question super sympa), l’équipement des chambres, l’accès sécurisé à l’hôtel. Les moins : attention lors de la réservation avec expédia comprenant un canapé lit en plus (ça ne rentre pas en compte et vous vous retrouvez avec une simple banquette non dépliante - Encore merci à la dame de l’accueil pour sa solution), le ménage n’est pas fait quotidiennement, le parking non inclus qui peut vite chiffrer.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Jessica, Thank you for sharing your kind review with us and other travelers. I’m glad you enjoyed our clean rooms, great location, and friendly service. Along with providing us with some recommendations for improvement, it's encouraging to hear that our hard work is affecting the guest experience. Please visit us again upon your return to the area. Sincerely, Michael Anderson General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2022 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Dera Keven, Thank you for the kind review and please visit us again. Best, Michael Anderson General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 juin 2024
5 sur 5
par un voyageur de DELRAY BEACH

Publié le 1 mai 2024
The room we had for the first 2 nights had horrible water pressure.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear KERRI, Thank you for staying with us. I'm sorry that we inconvenienced you with a room change. We appreciate your feedback and hope to again for a flawless stay. Best, Michael Anderson, GM
3 sur 5
par un voyageur de Ventura

Publié le 14 avr. 2024
Great location. Block and an half away from the metro. Surrounded by restaurants and great view of the wharf. Staff was pleasant and friendly. During our stay there was a shortage of towels. Yes towels. Requested twice and got towels from the pool. I was thankful for the person who tried to help us and got creative. I have no complaints about the staff. All were great. Breakfast is included, there is not enough room for everyone to sit and eat. We paid extra for a hotel with a pool but the pool is not open until end of May.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear RINA Y, While it sounds like you had a lot to like about your stay, I am very sorry that a lack of towels and some other shortcomings took away from your overall satisfaction. Your detailed feedback is appreciated as it helps us to focus on the areas that need our immediate attention for improvement. Please consider a return trip so we can provide you with a better experience. Sincerely, Michael Anderson, GM
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mars 2024
Terrible sleeper sofa. Room was very small for family of 4. Ice maker in hallway had water rushing constantly!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Leslie, Thank you for staying with us and we appreciate your feedback. We regret that your time with us didn't meet your expectations. We hold ourselves to a higher standard so we do hope you allow us the opportunity to share a more positive experience with you soon. Sincerely, Michael Anderson, GM
4 sur 5
par un voyageur de Columbus

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 mars 2024