Note fondée sur 342 évaluations de clients

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3,2 sur 5
79 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
would stay again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par tll, Gestion de l’hôtel
Thank you, we appreciate your busines
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
The phone, alarm clock, & microwave were not connected. I could not connect to the internet from my room! I have never NOT been able to connect to the internet anywhere from my iPhone. Not even in the mountains where signals are less. I had to physically walk to the office to get near their wifi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par DJ, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide valuable feedback about our service. Thank you for bringing these concerns to our attention. We regret that your experience did not meet your expectations and have shared your feedback with our team. We apologize that your experience was less than ideal, and we hope you‘ll give us another chance to prove ourselves.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par dj, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience at Jameson inn. We look forward to welcoming you back again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par DJ, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience at Jameson Inn. We look forward to welcoming you back again soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 déc. 2023 sur Expedia
Everything ! The place is horrendous and disgusting… I’m surprised they even have a business .. nothing seems up to code. We left as early as possible because we just wanted to get out of there because we couldn’t cancel unfortunately due to the fact we came all the way from (City) and by the time we saw the room it was too late to cancel. By far the worst place to stay. Don't even bother. The lady who checked us in made us feel so unwelcomed. This stay was a nightmare.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2023 par tll, Gestion de l’hôtel
I'm sorry you had a bad experience we appreciate your business
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 déc. 2023 sur Expedia
Bug and insect inside rooms
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2023 par tll, Gestion de l’hôtel
We apologize for any inconvenience. Your concerns have been forwarded to management
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 déc. 2023 sur Expedia
I wouldn't stay here if it was last hotel on earth
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2023 par tll, Gestion de l’hôtel
I'm sorry you didn't have a good experience with us. We appreciate your business and hope you will give us another chance.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2023 par tll, Gestion de l’hôtel
we appreciate your business
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2023 par tll, Gestion de l’hôtel
we appreciate your business
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2023 par dj, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at Jameson Inn winder