Note fondée sur 46 évaluations de clients
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4,5 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 26 avr. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 mai 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest. Thank you for posting your review. Hope to see you soon. Warmest Regards, Denisa Svitková, Room Division Manager
par un voyageur
Publié le 28 déc. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 nov. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2023 sur Hotels
Excellent and in the middle of the city
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2023 sur Expedia
We really liked our stay at Dubná Skala. The location is perfect with a walking distance to the Main Square with all the restaurants and to 3 big malls. We liked the whole atmosphere and how nicely renovated it was. I also had one of the best massages in the spa. Remember to ask for Babroka.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2023 par room division manager, Gestion de l’hôtel
Dear Birgitta, thank you for choosing our hotel and for your comments. We really appreciate the great rating you gave us and looking forward welcoming you again.Kind regards, Katarina B.,room division manager
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2023 par room division manager, Gestion de l’hôtel
Dear Nella, thank for your time and rating, we really appreciate your satisfaction with hotel services. With kind regards, Katarina B., room division manager
par un voyageur
Publié le 3 mai 2023 sur Hotels
par un voyageur
Great Stay
Publié le 2 mai 2023 sur HotelsGood value for money. Easy Check in. Helpful staff. Room clean and in good condition. Nice breakfast with lots of choice. Close to the centre, good parking facilities. Shower was a little awkward due to the ceiling slope and no screen so water went everywhere, but not the biggest of problems and didn't spoil the stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2023 par Katarina B., room division manager, Gestion de l’hôtel
Dear Alex, thank you for choosing our hotel and taking the time to tell us about your experience during your stay. We really appreciate your satisfaction with hotel services and hotel facilities. Your feedback also helps us to improve our services or facilities, such as the showe screen. We are looking forward to your next visit. With kind regards, Katarina B., room division manager