Tous les avis affichés proviennent de vraies expériences de clients. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour avec nous peuvent soumettre un avis. Nous vérifions les avis et publions tous les avis, positifs ou négatifs, qui respectent nos directives.
Note de 10 – Excellent, d’après 240 avis sur 460." "
10 – Excellent
240
Note de 8 – Bien, d’après 145 avis sur 460." "
8 – Bien
145
Note de 6 – Acceptable, d’après 39 avis sur 460." "
6 – Acceptable
39
Note de 4 – Médiocre, d’après 19 avis sur 460." "
4 – Médiocre
19
Note de 2 – Terrible, d’après 17 avis sur 460." "
2 – Terrible
17
9,0/10
Propreté
9,0/10
Service et personnel
8,0/10
Commodités
8,6/10
État et installations de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 – Excellent
Marisa
18 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Marisa
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 – Bien
Robin
Voyage en famille
2 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
This property looked to have been updated more recently. Choices were nice. But the workmanship was lacking (shower door wasn’t level, caulking was extremely sloppy). Not a deal killer. Room was very clean otherwise and we would stay here again.
Robin
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
2/10 – Terrible
Sarah
Voyage en famille
21 nov. 2023
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
My family and I had to stay here due to our house being under construction. It was dirty and moldy. Also there was a peloton I was excited to use and it would not even turn on.
Sarah
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
6/10 – Acceptable
William
Voyage en famille
4 août 2023
Points forts : État et installations de l’hébergement
An average motel room. I thought Hampton was a cut above. I’m not seeing it here. I won’t stay here again.
William
Séjour de 1 nuit en août 2023
8/10 – Bien
Rey
30 juill. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Rey
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
6/10 – Acceptable
Brent
Voyage en famille
10 juill. 2023
Points forts : Service et personnel
personally I did not like the tile floors in the rooms. I like carpeted hotel rooms. in my opinion one of the lower end Hamptons I have stayed in. Staff was great though.
Brent
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 – Excellent
Andrea
23 juin 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Richard was very friendly, helpful and polite.
Andrea
Séjour de 1 nuit en juin 2023
4/10 – Médiocre
Erika
Voyage en famille
4 juin 2023
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
For the cost per night you wouldn't expect a room that isnt up to date. Paint on the roof from the wall color. Mildew in bathroom corners. Hair on shower walls from previous person I assume which means it wasn't cleaned well. Paint pealing in bathroom cubby slots. Spackle on floor and wallsn in bathroom filthy. Stayed at a cheaper ramada the next night much better.
Erika
Séjour de 1 nuit en juin 2023
6/10 – Acceptable
Ruth
Voyage en famille
31 mai 2023
Points forts : Propreté
Points faibles : Confort de la chambre
So,so hotel
Uncomfortable bed and pillows. Extras such as hairdryer were not easy to find. Coffee pot was missing coffee tray. Front desk was efficient but not friendly. Have stayed in many Hanptons but this one is off my list. Sorry