Kings Arms Bicester

Hébergement 3.0 étoiles
HÎtel 3 étoiles prÚs de Bicester

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Galerie de photos de l’hĂ©bergement Kings Arms Bicester

Restauration
Extérieur
2 bars-salons
Chambre double | Literie de qualité, lit avec matelas à plateau-coussin, bureau
Chambre simple | Literie de qualité, lit avec matelas à plateau-coussin, bureau

Avis

6,8 sur 10 – 

Commodités populaires

  • Stationnement compris
  • RĂ©ception ouverte 24 heures
  • Bar
  • DĂ©jeuner disponible
  • Entretien mĂ©nager
  • Wi-Fi gratuit

Explorez la région

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Market Square, Bicester, England, OX26 6AH
  • Place, Langford Park
    â€Ș6 min Ă  pied‬
  • Place, Bicester
    â€Ș9 min Ă  pied‬
  • Place, Bicester Golf and Country Club
    â€Ș7 min en voiture‬
  • Airport, Oxford (OXF)
    â€Ș17 min en voiture‬

Options de chambre

Chambre double

  • 2 personnes
  • 1 grand lit

Chambre Deluxe double

  • 3 personnes
  • 1 trĂšs grand lit

Chambre simple

  • 1 personne
  • 1 lit jumeau

Chambre Standard

  • 2 personnes
  • 2 lits jumeaux

Chambre familiale

  • 4 personnes
  • 1 trĂšs grand lit

À propos du quartier

Bicester

À Bicester .Vous trouverez Bicester et Langford Park Ă  15 minutes de marche de hĂŽtel Ă  Bicester. Langford Village Park et Telford Road Industrial Estate se trouvent Ă©galement Ă  moins de 3 km.

À proximitĂ©

  • Langford Park - 6 min Ă  pied - 0.5 km
  • Bicester - 9 min Ă  pied - 0.8 km
  • Bicester Motion - 4 min en voiture - 2.3 km
  • Bicester Golf and Country Club - 7 min en voiture - 5.3 km
  • Palais de Blenheim - 22 min en voiture - 23.0 km

Transport

  • Gare de Bicester Village : Ă  6 min de marche
  • Oxford (OXF) : Ă  23 min en voiture

Restaurants

  • â€ȘMonty's Burger Bar - ‬2 min Ă  pied
  • â€ȘThe Penny Black (Wetherspoon) - ‬3 min Ă  pied
  • â€ȘNando's - ‬3 min Ă  pied
  • â€ȘTorino Lounge - ‬2 min Ă  pied
  • â€ȘPizzaExpress - ‬1 min Ă  pied

À propos de cet hĂ©bergement

Kings Arms Bicester

HÎtel 3 étoiles prÚs de Bicester
There's a restaurant on site, as well as a coffee shop/cafe. You can unwind with a drink at one of the 2 bars/lounges. Public spaces have free WiFi. Free self parking is available.

Smoking is allowed in designated areas at this 3-star Bicester hotel.

  • 14 guestrooms or units
  • 2 bars or lounges
  • Breakfast available (surcharge)
  • Front desk (24 hours)
  • Garden
  • Smoking in designated areas
  • Coffee shop
  • Dining venue
Kings Arms Bicester propose 14 chambres dotées de : eau embouteillée (gratuite) et articles de toilette (gratuits). Les lits sont dotés de : lit avec matelas à plateau-coussin et literie de qualité. Un téléviseur à écran plat de 40 po avec chaßnes numériques. La salle de bain comprend : ensemble baignoire-douche.

Les clients peuvent accéder à Internet gratuitement par une connexion sans fil. Les commodités suivantes sont offertes : un bureau et une chaise de bureau. Commodités fournies sur demande : fer et planche à repasser et séchoir à cheveux. L'entretien ménager est assuré tous les jours.

Hébergements similaires

CommoditĂ©s de l’hĂ©bergement

Internet

  • Disponible dans toutes les chambres : Wi-Fi gratuit
  • Disponible dans certaines aires communes : Wi-Fi gratuit

Stationnement et transport

  • Stationnement libre-service gratuit sur place

Repas et boissons

  • DĂ©jeuner Ă  l’anglaise offert de 7 h à 11 h en semaine et de 8 h à 11 h les fins de semaine moyennant des frais de 15 GBP par personne
  • 2 bars-salons
  • Un cafĂ©-restaurant/cafĂ©
  • Un restaurant

Accessibilité

  • Si vous avez des besoins particuliers en matiĂšre d’accessibilitĂ©, veuillez communiquer avec l’hĂ©bergement Ă  l’aide des renseignements contenus dans la confirmation reçue aprĂšs la rĂ©servation.
  • Accessible en fauteuil roulant (peut prĂ©senter des restrictions)
  • Avertisseur d’incendie visuel
  • EntrĂ©e bien Ă©clairĂ©e
  • EntrĂ©e sans escaliers
  • Étages supĂ©rieurs accessibles par des escaliers seulement
  • Tapis Ă  long poil dans la chambre

Commodités de la chambre

Divertissement

  • TĂ©lĂ©viseur Ă  Ă©cran plat de 40 po avec chaĂźnes numĂ©riques

Chambre

  • Literie de qualitĂ©
  • Matelas Ă  plateau-coussin

Salle de bain

  • Articles de toilette gratuits
  • Douche-baignoire combinĂ©e
  • SĂšche-cheveux (sur demande)
  • Serviettes fournies

Repas et boissons

  • Bouilloire Ă©lectrique
  • Eau embouteillĂ©e gratuite
  • Sachets de thĂ© et cafĂ© soluble gratuits

Autres

  • Bureau
  • Chaise de bureau
  • Chauffage
  • Espace de travail pour ordinateurs portables
  • Fer et planche Ă  repasser sur demande

Politiques

Arrivée

Arrivée de 15 h à 23 h
L'arrivée tardive est octroyée selon la disponibilité.
Âge minimal pour l’enregistrement : 18 ans

Départ

L’heure limite de dĂ©part est 11 h.

Instructions spĂ©ciales pour l’enregistrement

Le personnel de la réception accueillera les clients sur place.
Si vous pensez arriver aprĂšs 23 h, veuillez communiquer Ă  l’avance avec l’hĂ©bergement aux coordonnĂ©es indiquĂ©es sur la confirmation de la rĂ©servation.

MĂ©thodes d’accĂšs

Portier

Animaux de compagnie

  • Les animaux ne sont pas acceptĂ©s.

Enfants et lits supplémentaires

  • Children are welcome.

Types de paiement

Renseignements importants

Frais

Les clients devront payer les frais suivants Ă  l’établissement :

  • DĂ©pĂŽt : 50 GBP par unitĂ© d’hĂ©bergement et par sĂ©jour

Nous avons indiquĂ© tous les frais dont l’hĂ©bergement nous a fait part.

Extras en option

Les frais et les dĂ©pĂŽts indiquĂ©s ci-dessous seront facturĂ©s au moment de l’octroi du service, de l’arrivĂ©e ou du dĂ©part.

  • Prix du dĂ©jeuner anglais : environ 15 GBP par personne

Cette liste n’est peut-ĂȘtre pas complĂšte. Les montants des frais et des dĂ©pĂŽts peuvent changer et pourraient ne pas comprendre les taxes.

À savoir

Des frais par personne supplĂ©mentaire peuvent s’appliquer et varient selon les politiques de l’établissement.
Une piĂšce d’identitĂ© avec photo Ă©mise par le gouvernement et un dĂ©pĂŽt en espĂšces, une carte de crĂ©dit ou une carte de dĂ©bit pour couvrir les frais accessoires peuvent ĂȘtre requis Ă  l’arrivĂ©e.
Les demandes spĂ©ciales sont sujettes Ă  la disponibilitĂ© au moment de l’enregistrement et peuvent entraĂźner des frais supplĂ©mentaires. Les demandes spĂ©ciales ne peuvent pas ĂȘtre garanties.
Cet hĂ©bergement accepte les cartes de crĂ©dit, les cartes de dĂ©bit et l’argent comptant.
Les clients supplémentaires peuvent faire l'objet de suppléments, conformément à la politique de l'établissement.
Une piĂšce d’identitĂ© avec photo Ă©mise par le gouvernement et un dĂ©pĂŽt en espĂšces, une carte de crĂ©dit ou une carte de dĂ©bit pour couvrir les frais accessoires peuvent ĂȘtre requis Ă  l’arrivĂ©e.
Les demandes spĂ©ciales dĂ©pendent de la disponibilitĂ© au moment de l’enregistrement. Elle ne peuvent ĂȘtre garanties et peuvent occasionner des frais supplĂ©mentaires.
    Cet hĂ©bergement est gĂ©rĂ© par un(e) hĂŽte professionnel(le). L’offre d’hĂ©bergement est associĂ©e Ă  des fins commerciales, professionnelles ou d’entreprise. Cet Ă©tablissement accepte la carte Visa, la carte Mastercard, les cartes de dĂ©bit et l’argent comptant.

Hébergement également appelé

Kings Arms Bicester Hotel
Kings Arms Bicester Bicester
Kings Arms Bicester Hotel Bicester

Avis pour Kings Arms Bicester

Avis

6,8
Note de 10 – Excellent, d’aprùs 31 avis sur 107.
Note de 8 – Bien, d’aprùs 19 avis sur 107.
Note de 6 – Acceptable, d’aprùs 31 avis sur 107.
Note de 4 – MĂ©diocre, d’aprĂšs 12 avis sur 107.
Note de 2 – Terrible, d’aprùs 14 avis sur 107.

7,4/10

Propreté

7,6/10

Service et personnel

6,0/10

Commodités

6,4/10

État et installations de l’hĂ©bergement

6,2/10

ÉcoresponsabilitĂ©

Avis

6/10 – Acceptable

Lee

Points forts : Service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement
This was a good cheap room. Easy to get to great parking and spacious room. Large bathroom with bath and shower. Short walk to train station and great location for short walk to Bicester village
Séjour de 1 nuit en juillet 2025

6/10 – Acceptable

stephen

Séjour de 1 nuit en août 2025

2/10 – Terrible

Nikki

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points faibles : PropretĂ©, commoditĂ©s et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
No restaurant available The beds, floors all squeaked. Carpet very old not fitting right in rooms and stairs. No hot water at all The tap in bathroom not fitted right it moves as you try to use it Shower just dribble out. No light in bathroom and they put lamp in there running off 2 extension leads totally unsafe Plug sockets not working. Cracks in celling Light bulbs missing When you flushed toilets the water leaked on floor no handle on pull chain for toilet just a hook bit you could cut yourself with. Door gripper rods sticking out and hurt foot on. Windows on 2nd floor dont stay open no safety catches on them. Other dont even open. Be carefully of pot holes as you walk in from car park
Séjour de 1 nuit en août 2025

6/10 – Acceptable

Alisa

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.

Pub with character

Nice convenient stay right in the heart of Bicester and close to the outlet village. Water pressure was not great.
Séjour de 2 nuits en juillet 2025

8/10 – Bien

Leon

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juillet 2025

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points faibles : État et installations de l’hĂ©bergement

Tired Room!

On arrival the room looked lovely and we were happy. Once settling into our room we started to notice the problems. The wardrobe door came off its hinges when opening. The floor of the wardrobe was also broken and collapsed in on itself. The coffee tray was placed in a area with no plug. This tray also held the mirror up so once you move it the mirror closes. This was also the case the other side of dresser with a fan. The bathroom window didn't close fully and the bathroom blind didn't fit the window lay out correctly. The bathroom bin was broken and lid fell on the floor. The carpet was frayed and ill fitted leaving the trim and metal work/ spikes bare.
Séjour de 2 nuits en juillet 2025

10/10 – Excellent

Daina

Voyage d’affaires
Points forts : PropretĂ©, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement
Definitely the best place to stay in Bicester. Free parking, Wetherspoons near by. Nice and quiet
Séjour de 4 nuits en mai 2025

6/10 – Acceptable

Charlotte

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : PropretĂ©, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement
The staff were friendly but the room was very tired. Whilst the bed was very comfy, the shower was mouldy and didn't work. The carpets were coming up at the corners and the whole room needed some tlc. There were bulbs missing from light fixtures and one of the windows wouldnt stay open due to the rope being broken. If you want more than basic this isn't for you. But we felt welcomed and slept well. Its a good location and the free car parking was a bonus for town centre.
Séjour de 1 nuit en juin 2025

4/10 – MĂ©diocre

Alison

Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement
My initial impressions were OK, I couldn’t get WiFi in my room and was upgraded without any fuss. My new room was large and the bed very comfortable. It was, however, very hot and the window opened but didn’t stay open and I had to use a hanger to keep it open. The fan provided rattled off of the side and was too noisy to use. The bathroom was spacious and looked clean but the tap dripped constantly and the tiles were lifting off of the floor. I could have forgiven all this but on my last night the experience I had was, in my opinion, unforgivable II couldn’t get the key to open the main door. I was stuck on a busy road, with lots of drunk revellers and I was a solo female. I called the number on the door and the man that arrived was very rude. He tried my key and of course it worked, and he accused me of being rude! The look on his face was extremely intimidating and made me more nervous than I was when stuck outside. I tried to apologise but he continued to be aggressive. I understand that I was at fault but it was 11.45pm and I was flustered, he was on call and presumably it is part of his job to help customers, even if they are stupid!
Séjour de 2 nuits en juin 2025

6/10 – Acceptable

Robert

Points forts : PropretĂ©, service et personnel et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
shower was lukewarm and pitiful flow - and the old sash windows were in disrepair - sash cords broken so had to use their water bottle to prop open exterior of the property is very tied and shabby
Séjour de 1 nuit en juin 2025

6/10 – Acceptable

Francesca

Points faibles : État et installations de l’hĂ©bergement, confort de la chambre
Appreciated cost of the public car park was covered by the hotel. And the guy who checked me in was friendly, but he didn’t ask my name or anything just handed me a key and front door card - I could have been anybody so would recommend formalising process. I just felt the quality of the access/room and overall accommodation experience and usability elements weren’t as good as they could be: Building and bedroom interior was quite old and could do with a refurbishment to doors, bathroom and bed in particular. Door key was quite tricky to unlock and get key back out as kept getting stuck. Would be better to have keyless access to rooms. Single bed felt smaller than others I’ve slept in, which wasn’t comfortable to lie in as an adult. Lots of hotels use slightly larger singles to increase comfort so would recommend purchasing those or using a standard double even for single occupancy. I’m not particularly tall but my feet poked out off end of bed with a duvet that was badly fitted into the cover (excess material 2feet or so). Could have done with an extra pillow or different sizes offered so people can choose their optimal neck height. TV signal wasn’t great on lots of channels. Any slight movement in the room or lying in the bed and the display would distort - had to keep shifting position of tv to get picture/sound. Back external access door to the hotel wasn’t in operation which meant had to walk from car park round front of building- wasn’t ideal with luggage in the rain.
Séjour de 2 nuits en juin 2025

10/10 – Excellent

Abigail

Points forts : PropretĂ©, service et personnel et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2025

10/10 – Excellent

Joanna

Points forts : Service et personnel
Very friendly staff and convenient place to stay with a great breakfast a few doors down at Zebra Cafe.
Séjour de 1 nuit en juin 2025

8/10 – Bien

Mark

Voyage en groupe
Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mai 2025

10/10 – Excellent

Kathleen

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mai 2025

10/10 – Excellent

Stephen

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : PropretĂ©, service et personnel, commoditĂ©s et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
Staff were really friendly and so helpful. Everywhere was very clean. The only downside, was them not being able to offer breakfast but I’m sure that will come. I truly wish them all the best for the future of the pub
Séjour de 2 nuits en mai 2025

6/10 – Acceptable

Barbara

Points forts : Propreté
Points faibles : CommoditĂ©s, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement
It’s barely 2 star. Access is not good for an 80 year old, my case was carried up to my room on arrival. Room was clean, plenty of clean towels, tea and coffee, milk, and bottled water. This was essential as the water from the tap in the bathroom was undrinkable. I never had Wi-fi and to make matters worse my tv didn’t work. I reported it at 6.30 pm on the first night. Nothing was done, when I returned on Wednesday evening it still was not working, 2 very nice young guys came up and eventually worked out the hand set needed new batteries. These were obtained and tv was working. Although on a main road it was not noisy. I really feel this hotel is grossly overpriced.
Séjour de 2 nuits en mai 2025

10/10 – Excellent

Ian

Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : PropretĂ©, service et personnel, commoditĂ©s et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
Character property in a great location for everything! Walkable to train station, pubs, restaurants.
Séjour de 7 nuits en octobre 2023

10/10 – Excellent

John

Voyage d’affaires
Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.
Nice friendly hotel in great location, currently being upgraded
Séjour de 1 nuit en avril 2025

8/10 – Bien

Gareth

Points forts : PropretĂ©, service et personnel et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
Conveniance to attend function in local. Literally only slepr in hotel and left early next day so unable to provide effective feedback.
Séjour de 1 nuit en avril 2025

8/10 – Bien

Steven

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2025

2/10 – Terrible

Lisa

Voyage d’affaires
Points faibles : Service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

No restaurant

Booked hotel as restaurant amenity available. When arrived told no restaurant with delay in checking in. No apology made. Room needed updating and mattress uncomfortable
Séjour de 1 nuit en mars 2025

8/10 – Bien

Tracey

Voyage en famille
Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Comfortable stay

Have stayed here a few times & it is clear that a lot of money is being invested as it gets slowly better every time. The staff are always friendly & very helpful. hotel is old but comfortable & clean. Look forward to returning when more food is available.
Séjour de 1 nuit en mars 2025

6/10 – Acceptable

Christopher

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Disturbed sleep

With an old building it comes with squeaky floor boards. Could hear footsteps from the room above me. Which seemed to go on throughout the night.
Séjour de 1 nuit en février 2025

2/10 – Terrible

Andrew

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, commoditĂ©s et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
I’ve stayed at this property multiple times and never had a major issue. However, on this occasion I spent 2 nights without any hot water and therefore no ability to wash. I mentioned to reception after the first night, expecting it to be resolved but it was not. I was told to email them after the second night to discuss compensation and whilst the beginning of the conversation was good it amounted to very little. I was promised “head office” would be in touch to resolve the situation, which didn’t happen. Rather than any compensation I was then offered a discount on my next nights stay, totalling a measly £11 discount, which felt like a further insult after not being able to wash for 3 days. Steer clear at all costs!
Séjour de 2 nuits en janvier 2025