Maison entiĂšre

The Workspace Warehouse

Propriété de vacances prÚs de University of South Carolina (université de Caroline du Sud) à Columbia

Choisissez des dates pour afficher les prix

Galerie de photos de l’hĂ©bergement The Workspace Warehouse

Réfrigérateur grande capacité avec congélateur, four à micro-ondes
3 chambres, bureau, fer et planche à repasser, lit de bébé portatif
Téléviseur, bureau
Téléviseur, bureau
Réfrigérateur grande capacité avec congélateur, four à micro-ondes

Avis

9,6 sur 10 – 
Exceptionnel

Maison entiĂšre

3 chambres2 salles de bain5 personnes88 mÂČ

Commodités populaires

  • Stationnement disponible
  • SĂ©cheuse
  • Laveuse
  • Cuisine
  • Espace extĂ©rieur
  • Climatisation

Explorez la région

Afficher sur la carte
Columbia, SC
  • Place, Columbia Canal and Riverfront Park
    â€Ș5 min Ă  pied‬
  • Place, South Carolina State Museum (musĂ©e de l'Ă©tat de Caroline du Sud)
    â€Ș8 min Ă  pied‬
  • Place, University of South Carolina (universitĂ© de Caroline du Sud)
    â€Ș18 min Ă  pied‬
  • Airport, Columbia, Caroline du Sud (CAE-Columbia Metropolitan)
    â€Ș11 min en voiture‬

Options de chambre

D’autres options intĂ©ressantes

À propos du quartier

Columbia

SĂ©jour au Centre-ville de Columbia.À 10 minutes de marche de propriĂ©tĂ© de vacances du quartier Centre-ville de Columbia, vous trouverez Columbia Canal and Riverfront Park et Théùtre de marionnettes de Columbia. Finlay Park et Théùtre Trustus se trouvent Ă©galement Ă  moins de 1 km.

À proximitĂ©

  • Columbia Canal and Riverfront Park - 5 min Ă  pied - 0.4 km
  • South Carolina State Museum (musĂ©e de l'Ă©tat de Caroline du Sud) - 8 min Ă  pied - 0.7 km
  • EdVenture Children's Museum - 8 min Ă  pied - 0.7 km
  • Columbia Metropolitan Convention Center (centre des congrĂšs) - 15 min Ă  pied - 1.3 km
  • University of South Carolina (universitĂ© de Caroline du Sud) - 18 min Ă  pied - 1.5 km

Transport

  • Gare de Columbia : Ă  3 min en voiture
  • Columbia, Caroline du Sud (CAE-Columbia Metropolitan) : Ă  15 min en voiture

Restaurants

  • â€ȘMcDonald's - ‬10 min Ă  pied
  • â€ȘBierkeller Brewing Company - ‬10 min Ă  pied
  • â€ȘChipotle Mexican Grill - ‬12 min Ă  pied
  • â€ȘTsunami Sushi Restaurant - ‬15 min Ă  pied
  • â€ȘTwin Peaks - ‬12 min Ă  pied

À propos de cet hĂ©bergement

Hébergement entier

Vous aurez la maison entiùre pour vous et ne la partagerez qu’avec d’autres voyageurs de votre groupe.

The Workspace Warehouse

Got business in Columbia? Look no further! Our modern and sleek triple-suite home features a conference table and is located right downtown. With ample parking and only minutes from leisure/work locations, this could be your perfect business trip. Between the numerous Smart TVs, meeting areas, and fast Wi-Fi, you’ll be productive and well accommodated.

★ Near business districts
★ Large parking area
★ Designed with business in mind
★ TVs in every room
★ Wi-Fi connectivity (home-wide)

Book Now!

Entry/Kitchen-
Upon entry, you’ll immediately know why our home is highly sought after. The stylish and modern kitchen is surrounded by high ceilings, open spaces, natural lighting, and an overall atmosphere that says, “Welcome. Enjoy your stay while you work.”

The kitchen itself is quaint and stocked with all you need should you decide to cook—we cut no corners in hospitality. In the cabinets, you’ll find all the utensils, platters, and accouterments needed to handle any sized meal. We hear that coworkers respond well to pancake breakfasts


☆ Electric oven and stovetop
☆ Coffee pot and mugs (coffee, creamer, and sweeteners provided)
☆ All sizes of pots and pans
☆ Full set of plates, silverware, and cups
☆ Full-sized, stainless steel fridge
☆ Dishwasher
☆ Glassware
☆ Vast array of cooking/serving utensils and platters
☆ Full chef knife set
☆ Large over-the-range microwave
☆ Natural window lighting
☆ Portable island
☆ First-aid kit under sink

Dining Room-
At the rear of the kitchen, you’ll find a dining table that seats four comfortably. Serving more as a breakfast nook, grab a quick bite before heading into the day!

Conference Room-
Adjacent to the dining area is the conference room. The large glass table seats six easily, and with the SmartTV nearby you can present reports, go over strategies, and brainstorm with your coworkers with ease. The conference table can also serve as a larger dining table as needed.

In the same room are a few couches and TVs to accommodate your breaks!

☆ Large conference table
☆ Natural window lighting
☆ Smart TV
☆ Access to back patio

Downstairs Patio-
Speaking of breaks, the backdoor in the conference room leads to the downstairs patio. Step out and enjoy the Columbian breeze. Outdoor furniture provided.

Primary Suite (King)-
While still downstairs, head towards the hallway and enter the primary suite on your left. Here find a king-sized bed and full private bathroom (detached). You’ll appreciate the care and attention we’ve given to cleanliness and accommodation after a hard day's work!

☆ Comfy mattress
☆ High-quality bedding
☆ Plenty of pillows
☆ Fresh linens provided
☆ Private bath with large shower (detached, located across the hallway)
☆ Ceiling fan
☆ Linens/toiletries provided
☆ Window curtains
☆ TV

Living Room-
After heading upstairs, you will first enter the living room. With a TV and a comfy couch, you can unwind a bit, relax, and take some time to get to know your workmates better.

The living room also has an adjustable office desk and the fold-out sofa can sleep one additional person.

Suite Two (King)-
Near the upstairs living room and in the hallway is the second suite. As pristine as the primary, this bedroom has a king-sized bed and also includes all the accommodations for a restful night’s sleep. Just as with the primary suite, the second bath is detached and located across the hallway.


Suite Three ( Queen)-
Just off the upstairs living room is a third suite with a queen bed. Shared with suite two is a bath with a large shower detached and located across the hallway.

☆ Comfy mattress
☆ High-quality bedding
☆ Plenty of pillows
☆ Fresh linens provided
☆ Bath with large shower (detached, located in the hallway)
☆ Ceiling fan
☆ Linens/toiletries provided
☆ Window curtains
☆ TV

Laundry-
Should you need to do some washing during your stay, a stackable washer/dryer unit is located behind the first closet door in the downstairs living room. Several laundry pods are provided for your stay.

☆ Washer/dryer
☆ Laundry consumables
☆ Iron/ironing board
☆ Other cleaning supplies
☆ Modern appliances

Permit # STRN-003903-08-2023
The maximum occupancy that is shown in the listing includes any and all visitors that will be at the home. Over-occupancy or unauthorized events will result in IMMEDIATE eviction without refund. Any guest who refuses to vacate when instructed will be treated as a trespasser.

No parties, events, or gatherings over the listed occupancy are allowed under any circumstances. Bookings made under false pretenses will be denied access with no refund.

You must be 25 years of age or older in order to book one of our homes.

While we ask a series of screening questions to all guests, local guests are subject to additional screening steps, including a phone call. We reserve the right to cancel any guest reservations at our discretion.

Quiet hours are from 10PM until 8AM every day of the week. We have zero tolerance for noise complaints and multiple violations will result in immediate eviction without refund.

No smoking or vaping inside of the home under any circumstances. You will incur an additional fee of $500 if you smoke within the home + the cost of any damages. If you smoke outdoors you must dispose of any debris safely, do not discard anything in the yard or patio.

No illegal substances or activities on the premises.

Pets must be approved in advance. We charge a pet fee for up to 2 pets at all of our pet friendly locations. If there is evidence of any undisclosed pets in the home (pet friendly or non-pet friendly), you will be charged for cleaning + any additional damages.

If the property is left in an unusually dirty condition that requires deep cleaning beyond our standard turnover, an additional fee will be charged to cover the extra housekeeping costs.

Early check in and late check out for up to 2 hours is available per calendar availability, at an additional cost. This must be requested through your boarding pass, and we will approve / decline after reviewing our cleaning schedule.

Do not tamper with smoke detectors, security devices, or Wi-Fi equipment.

If personal items are left behind a fee of $25 + shipping costs will be charged back to you.

Hébergements similaires

CommoditĂ©s de l’hĂ©bergement

Internet

  • Disponible dans la maison : Wi-Fi

Stationnement et transport

  • Stationnement sur place

Cuisine

  • Batterie de cuisine, vaisselle et couverts
  • CafetiĂšre-thĂ©iĂšre
  • Four
  • Four Ă  micro-ondes
  • Grille-pain
  • Lave-vaisselle
  • RĂ©frigĂ©rateur grande capacitĂ© avec congĂ©lateur
  • Surface de cuisson

Restauration

  • Table de salle Ă  manger

Chambres

  • 3 chambres
  • CanapĂ©-lit
  • Draps fournis

Salle de bain

  • 2 salles de bain privĂ©es
  • SĂ©choir Ă  cheveux

Lieux de séjour

  • Salle de sĂ©jour
  • Table de salle Ă  manger

Divertissement

  • TĂ©lĂ©viseur

Espaces extérieurs

  • Balcon
  • Meubles extĂ©rieurs

Buanderie

  • Installations de buanderie
  • Laveuse-sĂ©cheuse

Espaces de travail

  • Bureau
  • Bureau

Confort

  • Chauffage
  • Climatisation
  • Ventilateur de plafond

Animaux de compagnie

  • Aucun animal de compagnie autorisĂ©

Accessibilité

  • HĂ©bergement non-fumeurs

Services et commodités

  • Fer et planche Ă  repasser

Dispositifs de sécurité

  • DĂ©tecteur de monoxyde de carbone (L’hĂŽte a indiquĂ© qu’il y avait un dĂ©tecteur de monoxyde de carbone dans l’hĂ©bergement.)
  • DĂ©tecteur de fumĂ©e (L’hĂŽte a indiquĂ© qu’il y avait un dĂ©tecteur de fumĂ©e dans l’hĂ©bergement.)
  • Trousse de premiers soins
  • Extincteur

Information générale

  • Taille de l’unité : 947 pieds carrĂ©s

Politiques

Arrivée

Arrivée à partir de 16 h
Âge minimal pour l’enregistrement : 25 ans

Départ

L’heure limite de dĂ©part est 10 h.

Instructions spĂ©ciales pour l’enregistrement

Les clients pourront accéder à leur hébergement par une entrée privée.
L’hĂŽte vous enverra un courriel contenant les instructions relatives Ă  l’arrivĂ©e et au dĂ©part.

MĂ©thodes d’accĂšs

Entrée privée

Animaux de compagnie

  • Les animaux ne sont pas acceptĂ©s.

Enfants et lits supplémentaires

  • Children are welcome.

ÉvĂ©nements

Aucun événement autorisé

Fumeurs/non-fumeurs

Interdis de fumer

Renseignements importants

À savoir

Des frais par personne supplĂ©mentaire peuvent s’appliquer et varient selon les politiques de l’établissement.
Une piĂšce d’identitĂ© avec photo Ă©mise par le gouvernement et un dĂ©pĂŽt en espĂšces, une carte de crĂ©dit ou une carte de dĂ©bit pour couvrir les frais accessoires peuvent ĂȘtre requis Ă  l’arrivĂ©e.
Les demandes spĂ©ciales sont sujettes Ă  la disponibilitĂ© au moment de l’enregistrement et peuvent entraĂźner des frais supplĂ©mentaires. Les demandes spĂ©ciales ne peuvent pas ĂȘtre garanties.
Les fĂȘtes et les Ă©vĂ©nements de groupe sont strictement interdits.
L’hĂŽte a indiquĂ© qu’il y avait un dĂ©tecteur de monoxyde de carbone dans l’hĂ©bergement.
L’hĂŽte a indiquĂ© qu’il y avait un dĂ©tecteur de fumĂ©e dans l’hĂ©bergement.
Cet hébergement comprend les dispositifs de sécurité suivants : un extincteur et une trousse de premiers soins.
Cet Ă©tablissement est gĂ©rĂ© par l’intĂ©rmediaire de notre partenaire Vrbo. Vrbo vous enverra un courriel contenant un lien vers un compte Vrbo qui vous permettra de modifier ou d’annuler votre rĂ©servation.
Les clients supplémentaires peuvent faire l'objet de suppléments, conformément à la politique de l'établissement.
Une piĂšce d’identitĂ© avec photo Ă©mise par le gouvernement et un dĂ©pĂŽt en espĂšces, une carte de crĂ©dit ou une carte de dĂ©bit pour couvrir les frais accessoires peuvent ĂȘtre requis Ă  l’arrivĂ©e.
Les demandes spĂ©ciales dĂ©pendent de la disponibilitĂ© au moment de l’enregistrement. Elle ne peuvent ĂȘtre garanties et peuvent occasionner des frais supplĂ©mentaires.
    Cet hĂ©bergement est gĂ©rĂ© par un(e) hĂŽte professionnel(le). L’offre d’hĂ©bergement est associĂ©e Ă  des fins commerciales, professionnelles ou d’entreprise. Les fĂȘtes et les Ă©vĂ©nements de groupe sont strictement interdits. Pour assurer la sĂ©curitĂ© des clients, chaque hĂ©bergement de l'Ă©tablissement comprend un dĂ©tecteur de monoxyde de carbone, un extincteur, un dĂ©tecteur de fumĂ©e et une trousse de premiers soins.

Hébergement également appelé

113955