All reviews shown are from real guest experiences. Only travellers who have booked a stay with us can submit a review. We verify reviews according to our guidelines and publish all reviews, positive or negative.
8.4/10
Cleanliness
8.2/10
Staff & service
8.0/10
Amenities
7.6/10
Property conditions & facilities
8.0/10
Eco-friendliness
Rating 10 - Excellent. 100 out of 345 reviews
10 - Excellent
100
Rating 8 - Good. 137 out of 345 reviews
8 - Good
137
Rating 6 - Okay. 67 out of 345 reviews
6 - Okay
67
Rating 4 - Poor. 25 out of 345 reviews
4 - Poor
25
Rating 2 - Terrible. 16 out of 345 reviews
2 - Terrible
16
Reviews
6/10 Okay
stephen
Travelled with group
Apr 7, 2025
Liked: Cleanliness, staff & service
Disliked: Property conditions & facilities
Very noisy room because of the traffic. Smaller room than normal BB hotels. Staff very good and helpful
If you don't mind staying in a shoebox sized room the basic comfort, modern facilities and decor will work for you. I never saw any employees as self service check in at door. Didn't have time to eat but kitchen looked clean and was a self dervice one.
Der Getränkeautomat im Erdgeschoß hat nicht funktioniert, keine Münzannahme, keine Getränkeausgabe trotz 3-maliger Abbuchungsvormerkung mit Debitcard.
Habe kein Mail mit Zutrittscode erhalten, konnte daher nicht mit dem Auto auf das Hotelgelände fahren - musste außerhalb einen Parkplatz suchen.
Gerold
Stayed 1 night in Jul 2025
4/10 Poor
Agnès
Jul 28, 2025
Liked: Cleanliness
Enregistrement
Je n'ai pas pu m'enregistrer à 14h j'ai dû revenir à 16h30 au milieu de mes rendez-vous professionnels faire l'enregistrement. Il manquait 1€ 30 de taxe a regler à l'arrivee mais cela ne m'a pas ete demandé, impossible de m'enregistrer à la borne
Et au téléphone, lorsque j'ai appelé le service commercial on ne m'a rien précisé non plus. J'ai dû faire l'enregistrement et regler 1.30 avec l'hôtesse
si la réservation réglée par CB était effective, aucun code ne m'a été transmis. A mon arrivée j'ai donc du attendre à 87 ans, avec la chaleur actuelle qu'un client sortant m'ouvre le portail, puis l'arrivée d'une secrétaire à 14H30 pour avoir enfin numéro de chambre et code d'accès. Ensuite ce fut normal.
Pas de pitié surtout ne soyez pas malade ou en difficulté ils s en foute vous ne serez pas remboursé .. je ne recommande pas cette établissement .. des égoïstes voilà