JB Central Hotel

Hébergement 3.0 étoiles
HÎtel 3 étoiles prÚs de PlaceJohor Bahru

Choisissez des dates pour afficher les prix

Galerie de photos de l’hĂ©bergement JB Central Hotel

Intérieur
Coffre-fort, bureau, fer et planche Ă  repasser
Extérieur
Terrasse/patio
Intérieur

Commodités populaires

  • Service aux chambres
  • Baignoire Ă  remous
  • Entretien mĂ©nager
  • Buanderie
  • Stationnement compris
  • RĂ©ception ouverte 24 heures

Explorez la région

Map
Merlin Tower, Jalan Meldrum, Johor Bahru, Johor, 80000
  • PlaceJohor Bahru
    â€Ș2 min Ă  pied‬
  • Centre commercial Komtar JBCC
    â€Ș3 min Ă  pied‬
  • Service de douanes et de quarantaine de Johor Bahru
    â€Ș5 min Ă  pied‬
  • Johor Bahru (JHB-aĂ©roport international Senai)
    â€Ș28 min en voiture‬

Options de chambre

Super Deluxe Triple

  • 3 personnes
  • 1 grand lit et 1 lit jumeau

Super Deluxe Double

  • 3 personnes
  • 1 lit double

Standard Superior Room

  • 55 mÂČ
  • Vue sur la ville
  • 3 personnes
  • 1 grand lit et 1 lit jumeau

Chambre Standard, 1 grand lit

  • 37 mÂČ
  • Vue sur la ville
  • 3 personnes
  • 1 grand lit

Chambre Standard avec lits jumeaux

  • 3 personnes
  • 2 lits jumeaux

Chambre Deluxe avec lits jumeaux (Super)

  • 3 personnes
  • 2 lits jumeaux

À propos du quartier

Johor Bahru

Séjour au centre-ville.PlaceJohor Bahru et Centre commercial Komtar JBCC se trouvent à 10 minutes de marche de hÎtel du quartier Centre commercial et politique. Bazaar Karat (Marché Rouillé) et Vieux temple chinois de Johor Bahru se trouvent également à moins de 1 km.

À proximitĂ©

  • PlaceJohor Bahru - 2 min Ă  pied - 0.2 km
  • Centre commercial Komtar JBCC - 3 min Ă  pied - 0.3 km
  • Service de douanes et de quarantaine de Johor Bahru - 5 min Ă  pied - 0.5 km
  • Centre commercial R&F Mall - 5 min Ă  pied - 0.5 km
  • Centre commercial KSL City - 4 min en voiture - 4.1 km

Transport

  • Gare de Johor Bahru Sentral : Ă  4 min de marche
  • Station Kranji : Ă  8 min en voiture
  • AĂ©roport international de Senai (JHB) : Ă  37 min en voiture

Restaurants

  • â€ȘOLDTOWN White Coffee - ‬3 min Ă  pied
  • â€ȘDragon-i Restaurant - ‬3 min Ă  pied
  • â€ȘSDS Classic - ‬3 min Ă  pied
  • â€ȘBaskin Robbins @ City Square - ‬3 min Ă  pied
  • â€ȘBoost Juice Bars - ‬3 min Ă  pied

À propos de cet hĂ©bergement

JB Central Hotel

HÎtel 3 étoiles prÚs de PlaceJohor Bahru
There's a restaurant on site. Public spaces have free WiFi. A business center and a meeting room are available. A hot tub, a terrace, and concierge services are also featured at the business-friendly JB Central Hotel. Free self parking is available.
  • 192 guestrooms or units
  • Business facilities
  • Conference space
  • Dry cleaning
  • Self-service laundry
  • Front desk (24 hours)
  • Storage area for luggage
  • Front-desk safe
  • Concierge
  • Terrace
  • Newspapers in lobby (free)
  • Elevator
  • Dining venue
JB Central Hotel possÚde 192 climatisées dotées de : coffre-fort et eau embouteillée (gratuite). Les services d'affaires comprennent : un bureau, des journaux gratuits et un téléphone. La salle de bain comprend : douche avec douche cascade et articles de toilette (gratuits). Commodités fournies sur demande : fer et planche à repasser et séchoir à cheveux. L'entretien ménager est assuré tous les jours.

Langues

Chinois (cantonais), chinois (mandarin), anglais, malais

Hébergements similaires

CommoditĂ©s de l’hĂ©bergement

Pour les familles

  • Buanderie

Internet

  • Disponible dans certaines aires communes : Wi-Fi gratuit

Stationnement et transport

  • Stationnement libre-service gratuit sur place

Repas et boissons

  • Un restaurant

Activités

  • Baignoire Ă  remous

Accessibilité

  • Ascenseur

Commodités de la chambre

Divertissement

  • TĂ©lĂ©viseur

Salle de bain

  • Articles de toilette gratuits
  • Douche
  • Douche cascade
  • Salle de bain privĂ©e
  • SĂšche-cheveux (sur demande)
  • Serviettes fournies

Repas et boissons

  • CafetiĂšre-thĂ©iĂšre
  • Eau embouteillĂ©e gratuite
  • Service aux chambres

Autres

  • Bureau
  • Chambres communicantes offertes
  • Climatisation
  • Coffre-fort
  • Fer et planche Ă  repasser sur demande
  • Journaux quotidiens gratuits
  • TĂ©lĂ©phone

Politiques

Arrivée

Arrivée à partir de 14 h
L'arrivée tardive est octroyée selon la disponibilité.
Âge minimal pour l’enregistrement : 18 ans

Départ

L’heure limite de dĂ©part est midi.

Instructions spĂ©ciales pour l’enregistrement

Le personnel de la réception accueillera les clients sur place.

MĂ©thodes d’accĂšs

Portier

Animaux de compagnie

  • JB Central Hotel n’accepte pas les animaux de compagnie ni les animaux d’assistance.

Enfants et lits supplémentaires

  • Children are welcome.
  • Rollaway/extra beds are not available.
  • Cribs (infant beds) are not available.

Types de paiement

Renseignements importants

Frais

Les clients devront payer les frais suivants Ă  l’établissement :

  • DĂ©pĂŽt : 200 MYR par jour

Nous avons indiquĂ© tous les frais dont l’hĂ©bergement nous a fait part.

À savoir

Des frais par personne supplĂ©mentaire peuvent s’appliquer et varient selon les politiques de l’établissement.
Une piĂšce d’identitĂ© avec photo Ă©mise par le gouvernement et un dĂ©pĂŽt en espĂšces, une carte de crĂ©dit ou une carte de dĂ©bit pour couvrir les frais accessoires peuvent ĂȘtre requis Ă  l’arrivĂ©e.
Les demandes spĂ©ciales sont sujettes Ă  la disponibilitĂ© au moment de l’enregistrement et peuvent entraĂźner des frais supplĂ©mentaires. Les demandes spĂ©ciales ne peuvent pas ĂȘtre garanties.
Cet hébergement accepte les cartes de crédit.
Cet hébergement comprend les dispositifs de sécurité suivants : un extincteur, un détecteur de fumée, un systÚme de sécurité, et une trousse de premiers soins.
Les clients supplémentaires peuvent faire l'objet de suppléments, conformément à la politique de l'établissement.
Une piĂšce d’identitĂ© avec photo Ă©mise par le gouvernement et un dĂ©pĂŽt en espĂšces, une carte de crĂ©dit ou une carte de dĂ©bit pour couvrir les frais accessoires peuvent ĂȘtre requis Ă  l’arrivĂ©e.
Les demandes spĂ©ciales dĂ©pendent de la disponibilitĂ© au moment de l’enregistrement. Elle ne peuvent ĂȘtre garanties et peuvent occasionner des frais supplĂ©mentaires.
    Cet hĂ©bergement est gĂ©rĂ© par un(e) hĂŽte professionnel(le). L’offre d’hĂ©bergement est associĂ©e Ă  des fins commerciales, professionnelles ou d’entreprise. Cet Ă©tablissement accepte la carte Visa et la carte Mastercard. Pour assurer la sĂ©curitĂ© des clients, chaque hĂ©bergement de l'Ă©tablissement comprend un extincteur, un dĂ©tecteur de fumĂ©e, un systĂšme de sĂ©curitĂ© et une trousse de premiers soins.

À noter

  • Les chambres communicantes sont octroyĂ©es selon la disponibilitĂ©. Veuillez en faire la demande en appelant l’établissement au numĂ©ro indiquĂ© sur la confirmation de votre rĂ©servation.
  • Les animaux de compagnie et les animaux d’assistance ne sont pas autorisĂ©s sur place.

Hébergement également appelé

JB Central Hotel Johor Bahru
JB Central Hotel
JB Central Johor Bahru
JB Central
JB Central Hotel Hotel
JB Central Hotel Johor Bahru
JB Central Hotel Hotel Johor Bahru

Avis pour JB Central Hotel

Avis

4,6
Note de 10 – Excellent, d’aprùs 2 avis sur 79.
Note de 8 – Bien, d’aprùs 9 avis sur 79.
Note de 6 – Acceptable, d’aprùs 18 avis sur 79.
Note de 4 – MĂ©diocre, d’aprĂšs 25 avis sur 79.
Note de 2 – Terrible, d’aprùs 25 avis sur 79.

4,6/10

Propreté

5,0/10

Service et personnel

4,0/10

Commodités

4,0/10

État et installations de l’hĂ©bergement

Avis

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : PropretĂ©, service et personnel et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
So far so good
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

2/10 – Terrible

anne

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hĂ©bergement, confort de la chambre

Only if no choice hotel!

The staff and location are the best things about this hotel. Tv didn’t work, aircon was so notvworning and though the staff tried, not much can be done in such short notice. Should request for room on lower floor so reception is better! Actually booked 2 nights and paid, but lost money as checked out after 1 night as my child really was unhappy. No air con, tv that doesn’t work, very difficult to rest well. Breakfast was not so bad so actually management should spend some money and do some minor renovation. Have. Very good location but we lost money As already paid for room on hotel.com. So disappointing!
Séjour de 2 nuits en août 2019

4/10 – MĂ©diocre

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points faibles : PropretĂ©, service et personnel et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
Run down hotel, receptionist was dishonest, collected hotel fee twice, didnt want to cause trouble hence just gave them the extra RM20 (for 2 nights). No towels provided, room felt eerily creepy, was unable to sleep well for both nights, kept waking up every hour or so. Only good thing about this hotel is the location. Overall, worst hotel experience ever.
Séjour de 2 nuits en août 2019

4/10 – MĂ©diocre

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points faibles : CommoditĂ©s, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement
Air-con on second nite totally not cold at all, make me cant sleep the whole nite and perspire the whole nite. Last day before check out, after I came back from the breakfast at 4th storey, my card totally cannot use at all, I need to waste my time to go all the way to the lobby and ask them what happen.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019

8/10 – Bien

Jun

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en juin 2019

2/10 – Terrible

17-13

Voyage de couple
Points faibles : PropretĂ©, commoditĂ©s et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
Photos shown online are outdated. Damage Furnitures , door ,curtain and u can feel the mattress spring when sit or lay down. Dusty room, wet carpet ,omg sucks. Worst its haunted . Was disturbed from 12midnight till 3am plus.
Séjour de 1 nuit en mai 2019

4/10 – MĂ©diocre

Woei kang

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hĂ©bergement, confort de la chambre
bed is hardtowel not clean
Séjour de 1 nuit en mars 2019

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : PropretĂ©, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.
Poor condition. No towels, when trying to contact the reception, room phone is not working. Left immediately to go to another hotel.
Séjour de 1 nuit en décembre 2018

6/10 – Acceptable

SEUNG YONG

Points faibles : Service et personnel

ë°© 배정읎 아쉜넀요.

ìČ˜ìŒ 배정받은 방은 슔Ʞ가 ë§Žêł  êł°íŒĄìŽ 냄새가 나는 방읎었슔니닀. 듀얎갔는데 ìčŽë“œê°€ ìŽëŻž êŒœí˜€ìžˆì—ˆêł  에얎컚읎 êł„ì† 동작쀑읎었슔니닀. 귞래도 슔Ʞ가 ë§Žêł  êł°íŒĄìŽ 냄새가 ë‚ŹìŠ”ë‹ˆë‹€. ìčŽìšŽí„°ì— 읎알Ʞ핎서 닀넞 ìą‹ì€ ë°©ìœŒëĄœ 변êČœí–ˆì§€ë§Œ 귞래도 Ʞ분은 ëł„ëĄœì˜€ìŠ”ë‹ˆë‹€. ìČ˜ìŒë¶€í„° 귞런 방을 배정했닀는êČƒìŽ 별로 ìą‹ì§€ 않았슔니닀.
Séjour de 1 nuit en juin 2018

4/10 – MĂ©diocre

Voyageur vérifié

Points faibles : PropretĂ©, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

NICE LOCATION BUT TERRIBLE ROOM FACILITIES

The building is skyscraper but the room is horrible, air con not working, toilet was not flush from the previous tenant, toilet seat stained, found lizard poop on the sink counter, no water sprinkler, no toiletries except for toothbrush & 2 tiny bar soap, water from the tap is white in color not normal water color. Water boiler heat rod rusted, therefore the boiled water cannot be consumed. The TV is an ancient tv box type, no remote & transmission sucks. The pillow smell. Overall rating NO GOOD, THE ONLY THING THAT IS GOOD ABOUT THIS HOTEL IS ITS LOCATION. THE MANAGEMENT SHOULD RENOVATE ALL THE ROOM INCLUSIVE OF THE LIFT LOBBY SHOULD THEY WANTED TO STAND OUT SINCE THEIR LOCATION IS GOOD
Séjour de 1 nuit en janvier 2018

2/10 – Terrible

Tomo, ăƒžăƒŹăƒŒă‚·ă‚ąă€€ăƒšăƒŠăƒłć·ž

Points faibles : PropretĂ©, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

æƒłćƒä»„äžŠă«ć€ăă€æ±šă„ăƒ›ăƒ†ăƒ«ă§ă—ăŸă€‚

ćź‰ă•ăšé§…ăžăźèż‘ă•ă ă‘ă§éžă‚“ă ăźă§ć€šăăŻæœŸćŸ…ă—ăŠă„ăŸă›ă‚“ă§ă—ăŸăŒă€ăă‚Œă«ă—ăŠă‚‚é…·ă‹ăŁăŸă€‚ ăƒ»ă‚ąăƒĄăƒ‹ăƒ†ă‚ŁăŻæ­Żăƒ–ăƒ©ă‚·ăšçŸłéčžă ă‘ă€‚ă‚·ăƒŁăƒłăƒ—ăƒŒă‚‚ă‚łăƒƒăƒ—ă‚‚ăȘい。 ăƒ»ă‚·ăƒŁăƒŻăƒŒăŻăŠæčŻăŒć‡șăȘい。タă‚Șルはバă‚čタă‚Șăƒ«ăŒäșŒæžšă ă‘ă§ăƒ•ă‚§ă‚€ă‚čタă‚Șăƒ«ă€ăƒăƒłăƒ‰ă‚żă‚ȘルăȘどはăȘい。。 ăƒ»ăƒˆă‚€ăƒŹăźäŸżćș§ăŒæ±šă„ă€‚ăƒšăƒŒăƒ‘ăƒŒăƒ›ăƒ«ăƒ€ăƒŒăŻćŁŠă‚ŒăŠă„ăŠă‚čăƒ ăƒŒă‚șă«ăƒšăƒŒăƒ‘ăƒŒăŒćŒ•ăć‡șせăȘい ăƒ»æ°Žć›žă‚Šć…šèˆŹăŒæ±šăă€ă»ăšă‚“ă©æž…æŽƒă—ăȘă„ăŸăŸć€ă„æ±šă‚ŒăŒæŸ“ăżă€ă„ăŸæ„Ÿă˜ă€‚ ・ă‚čăƒȘッパがăȘい。ćșŠăŻă”みやほこりだらけ。仕æ–čăȘくずっべ靮をはいどいた。 ・çȘ“た怖はäș€é€šé‡ăŒæż€ă—ă„é“è·Żă§éš’éŸłăŒăČどい。 ・WifiăŒă€ăȘがらăȘい。 ăƒ»æœéŁŸăŻ7æ™‚ă‹ă‚‰ă ăŒă€7時10ćˆ†ă«èĄŒăŁăŠă‚‚ă»ăšă‚“ă©ç”šæ„ă•ă‚ŒăŠă„ăȘă„ă€‚ćž­ă§ćŸ…ă€ă‚ˆă†äżƒă•ă‚ŒăŸăŒă„ă€ăŸă§ăŸăŁăŠă‚‚ć‡șどこăȘい。 ă‚€ăƒĄăƒŒă‚žăźć†™çœŸăšăŻă‚ăŸă‚Šă«é•ă„ă™ăŽăŸă™ă€‚ă‚‚ă†æłŠăŸă‚‹æ°—ă«ăŻăȘれăȘă„ăƒ›ăƒ†ăƒ«ă§ă—ăŸă€‚
Séjour de 1 nuit en janvier 2018

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Eerie hotel

1) Room seems old with old furnitures & worn-out flooring carpet, box TV with poor picture quality.. 2) The room seems not well lit. 3) The bed mattress are hard 4) No fridge provided 5) but the toilet is quite clean
Séjour de 1 nuit en janvier 2018

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : PropretĂ©, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

VERY BAD

Bedsheets had stains on it . Carpet was dirty . Windows very dirty(had stains of sweat on it) . Bed was hard as a rock . Not to mention , no wifi in the room while when its the 21st century . TV was very old too , maybe even older than myself .

2/10 – Terrible

SIEW KHIM

Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Worst hotel in the world

Room very dirty, bed got a lot of bedbugs. Asked Room very dirty, bed got a lot of bedbugs, catch a few and wanted them to change room, they keep on said ok, but in the end did not change. My family didn’t sleep the whole night and worry that bugs hide inside our luggage, so did not put on the floor. Aircon very noisy. This is the worst hotel I have in my life. Will not come back again. Please don’t book this hotel.

2/10 – Terrible

Yeo

Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.
Location was very good, connected over-head bridge from city square but need to walk down the stairs to hotel lobby. -Room very big which allow 2 extra roll-away bed , furniture very torn out. -dirty carpet, -odour smell and stains pillow although pillow case is clean -using ''mattress protecter'' as duvet, - leaking water pipe throughout the stay -roll away bed but only mattress with no bed frame provided so sleeping on floor :( -air-con water leakage @ my parents room in middle of the night -window not sound proof, which can still heard the outside surrounding - breakfast was bad. -totally different from website review. -Internal door lock can be screw out.
Séjour de 1 nuit en novembre 2017

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points faibles : Confort de la chambre
It was overall an okay stay. Mainly stayed there because of its location to the mall nearby. Accommodation wise is just okay. The bed was pretty hard and the sofas were moldy. Might stay again due to location.
Séjour de 1 nuit en novembre 2017

4/10 – MĂ©diocre

nazarudin, johor

Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

kurang bersih

harap pihak hotel menambah baik dari segi kebersihan, susunan pemandangan lebih teratur.
Séjour de 1 nuit en octobre 2017

4/10 – MĂ©diocre

Voyageur vérifié

Points faibles : État et installations de l’hĂ©bergement, confort de la chambre
é§…ă«èż‘ă„ç‚čăšć€€æź”ăŒćź‰ă„ç‚čăŻè‰Żă„ăŒă€éƒšć±‹ăƒ»é€šć†…ăźćż«é©ćșŠă‚„摚èŸșぼ雰ć›Čæ°—ăŻă€ă‚ăŸă‚Šè‰ŻăăȘい。 ćˆă‚ă«æžĄă•ă‚ŒăŸă‚«ăƒŒăƒ‰ă‚­ăƒŒă§ăŻéƒšć±‹ă«ăŻć…„ă‚Œăšă€ăƒĄăƒłăƒ†ăƒŠăƒłă‚čăƒĄăƒłăƒăƒŒă‚’ć‘Œă¶ă“ăšă«ăȘった。 ăƒă‚§ăƒƒă‚Żă‚€ăƒłæ™‚ăźăƒ•ăƒ­ăƒłăƒˆăźć„łæ€§ăŻć°è±ĄăŒè‰Żă‹ăŁăŸăŒă€ă‚ăšăŻćčłć‡ă‚’äž‹ć›žă‚‹ăƒŹăƒ™ăƒ«ă€‚
Séjour de 1 nuit en septembre 2017

2/10 – Terrible

Swamy, INDIA

Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

This is the WORST HOTEL in the earth.

Dirty and Worst Hotel in the World where human being and even creature will NOT stay in this HOTEL. Room are very very dirty and fowl smelled. Aircon NOT working. Bed linens were not changed. There is NO Bell Boys to carry your luggage from Reception to Room. Breakfast served in a very unhygienic atomosphere. It would have been better and comfortable, if I stayed in platform rather than staying in that Hotel. I WOULD NOT RECOMMEND THIS HOTEL for even my enemy to stay. Such a WORST HOTEL you cannot see any where in the world. Room rates are also HIGH. Rest are taps and health wash were broken. None of the Hotel staff care for Guest and their comfort.
Séjour de 1 nuit en avril 2017

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

great location

excellent location
Séjour de 2 nuits en juin 2017

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Do not stay. Worst hotel ever.

Worst hotel ever, not even fit to be called a hotel. The first thing we found when we got into our room was a big cockroach on the bathroom floor and there were multiple dead smaller cockroaches scattered around. Very dirty hotel, the toilet seat was stained, toilet paper was damp, sink had specks of dirt, pillow casings and bedsheets were yellowish, carpet was ripped at some parts (and looked dusty). And they forgot to provide us with towels, so we went down to ask. The receptionist wasnt very nice and only gave us one towel when there's three of us. He said will send us two more later but in the end it did not come at all. 3 of us actly had to share one towel cause it was alrdy late. Such bad service.. And hotel staff did not even bother cleaning the room before we came, there were used tissues left on the table.. and to add on, the table was wobbly. Will not ever come back again. Not even fit for one night stay.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points faibles : État et installations de l’hĂ©bergement

2/10 – Terrible

PP

Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

WORST VALUE

This is the MOST Terrible Hotel Stay experience through HOTEL.COM Overall & ALL aspects of the hotel is HORRIBLE, except the Location is very good I strongly suggest this hotel to be delisted from the website...!!!

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points faibles : PropretĂ©, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement
The hotel has very good location 'hard ware', but there are a lot of room for improvements by simple efforts. 1. The lift carpet were dirty- need only 2 minutes to clean it. 2. Reception lobby, lifts, and corridors with no air conditioning, in tropical area is quite uncomfortable. 3. The room was spacious and very good view.

2/10 – Terrible

Nvr Go Back, SG,SIN

Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Not Recommended

Everything i find abt this hotel is it need a major refurbished. It was the first time i experienced i gotta kicked the door hard in order to close it. There is no remote control to operate d tv n receptions were v bad.Rqst a hair dryer,the staff said only 01 left and muz return after used. Hotel amenities are to d minimum( i.e. No tissues n tooth brush).