Note fondée sur 7 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Toronto

Publié le 15 oct. 2019 sur Expedia
Very clean hotel. Distance to subway station about 1 kilometer. Hotel is located in totally business area. There are no shops and no restaurants around.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 oct. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

快適なホテル

Publié le 1 juill. 2019 sur Hotels
ホテルは地下鉄駅から徒歩10分程度。しかし、見つけにくい。企業のビルが立ち並ぶ経済パークの様な中にあり、探すのに結構時間がかかった。四階建ての外観は古いようであるが、部屋は改装されていて快適だった。部屋にはミネラルウォーターがあった。シャワーにはカーテンの仕切りがあり、トイレがびしょ濡れになることはなかった。徒歩3分の所に、食堂・コンビニがあり、食事には困らない。朝食は28元でまあまあだ。この値段では普通インスタントコーヒーだが、豆から挽いた本格的コーヒーだった。スタバで飲んでも一杯この程度するのでここの朝食はコスパ最高だと思う。
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de derby, uk

Good budget hotel

Publié le 12 oct. 2017 sur Expedia
Pour : THE STAFF
Contre : THE DECOR COULD DO WITH A BIT OF MODERNISING
Emplacement : THERE IS NOTHING NEARBY
Apart from being 8 stations from the centre, the hotel was clean and comfortable. Though the staff had a lack of English (my language skills being bad) were very friendly and helpful, even going out of their way on occasions. The breakfast which is buffet style was excellent and well worth the small surcharge. I would recommend this hotel to friends and family.
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Hamilton On Canada

Close to subway

Publié le 15 sept. 2017 sur Expedia
Nice staff but problem with lack of English speaking staff. Very good breakfast lunch dinner. Reasonable price for food.
3 sur 5
Recommandé
pour Voyageurs d’affaires
par un voyageur

簡單商務旅館

Publié le 7 oct. 2016 sur Expedia
Pour : 我來出差,酒店位置較偏遠,離地鐵站較遠,只能搭計程車出入,另外,房間清潔OK,服務人員也OK,早餐就需要再加強了。
Contre : 早餐較簡單,選擇性較少,建議酒店可以增加早餐的選擇性,另外如果有前往地鐵的接駁車,那就更好了,建議酒店可以在這部分加強。
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2013 sur Hotels