Note fondée sur 885 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2024
They went out of their way to provide gluten free bread at breakfast! Will definitely be back!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Mathew, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to write a review. We appreciate the great feedback and hope to have another opportunity to welcome you back to our location.Best Regards,Mathew HoffmanGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2024
Nice room, friendly staff, warm pool, well equipped fitness center.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Mathew, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to write a review. We appreciate the positive feedback and hope to have another opportunity to welcome you back to our hotel.Best Regards,Mathew HoffmanGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
We had a larger room, it was very nicely decorated. We loved the location, the campus was very close and could just walk everywhere.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Mathew, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to write a review. We appreciate the great feedback and are happy to hear you enjoyed our location. We hope to have another opportunity to welcome you back to our hotel.Best Regards,Mathew HoffmanGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Excellent all around
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Mathew, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to review your stay with us. We appreciate the great feedback and hope to have another opportunity to serve you.Best Regards,Mathew HoffmanGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Mathew, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to rate our hotel. We appreciate the high marks and hope to have another opportunity to welcome you back to our hotel!Best Regards,Mathew HoffmanGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Nice place. Close to lots of dining and shopping options.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Mathew, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to write a review. We appreciate the positive feedback and hope to see you again soon!Best RegardsMathew HoffmanGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Mathew, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to rate our hotel. We appreciate the high marks and hope to have another opportunity to welcome you back to our hotel!Best Regards,Mathew HoffmanGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Clean and kind
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Mathew, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to review your stay with us. We appreciate the positive feedback and hope to have another opportunity to welcome you back to our hotel.Best Regards,Mathew HoffmanGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Mathew, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to rate our hotel. We appreciate the high marks and hope to have another opportunity to welcome you back to our hotel!Best Regards,Mathew HoffmanGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur de Oak Ridge

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
Easy check in with friendly, professional staff. Clean, comfortable room. Breakfast left a little to be desired but the location couldn’t be beat.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Mathew, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to provide us with your positive feedback. We appreciate the kind words and hope to have another opportunity to welcome you back to our facility.Best Regards,Mathew HoffmanGeneral Manager